Cumu pò cumportanu à l'aeroportu?

Se ùn avete mai volatu un avianu prima, hè solu logicu chì u primu volu serà accumpagnatu da l'eccitazione. Avemu sempre paura di ciò chì no sapemu. Per annunzià i porsi un pezzu, vi offre un rigalu poca struzzione di qualificà ciò chì farà è cumu fà cumporte di l'upertuportu s'ellu era per a prima volta.

1. Be puntuale. Hè megliu à arrivà à l'ariaportu 2-3 ora prima di l'ora di partenza. In regula, hè duranti stu periodu di tempu chì u registratu. In più di scrivisteremu per u volu, i passageri avè bisognu à passà parechje cuntrolli è cuntrolli, chì ancu esige un tempu. Per quessa, se ùn vulete micca esse "bordata" è vede u to linzale solu in a finestra, chì s'è sempre in u celu, si preoccupa di l'avvena avvena.

2. Dove si corse? Dopu chì andaste da u territoriu, e règule di aducazzioni à l'aeroportu prescriva i seguenti:

3. Chì fà à l'aeroportu? In a zona di fruntiera hè a cusì impunita di impiegà - una buttrega senza dipositu, duv'è pudete cumprà tuttu ciò chì u vostru core vole à i prezzi affordabbli. Per u shopping, l'aspittatu per attinzione volarà veloce.

4. Pudeme è fume à l'aeroportu? Edite e manciari alimenti alcoolichi hè pruibitu, questu hè appiicatu à e catene adattu in l'ariaportu. Cû fumariatu, no tuttu hè cusì chjaru, in certi làgbii sò numinati apposta per questa zona, in altri, hè strettamenti pruibitu à indulge in questa addiction.