Termometru per a carne

Ogni chef prufessiunale vi diceraghju chì u gustu di carne cocca depende largamente di manera chì u vostru pudete fà. À u listessu tempu, a materia ùn hè micca limitata solu per a selezzione di spizzii "dirittu" è a preparazione di boni marinati. Un rolu impurtante in a preparazione di carne hè ghjucatu da mantene a temperatura necessaria in u pruduttu. Per quessa, u termometru culinariu hè simpliciamente bisognu di esse prisenti in ogni cucina (à menu chì, sicuru, ùn sò solu cuncernati cù a calma in u micru di i prudutti di una tenda o un restaurant). Sì si sia un attitore di prima famiglia è facilmente determinate u gradu di torna "per l'ochji", pudete esse invechji. Ma in a maiò parte di questi, stu metudu metta i cucinari. Per via di u risultatu, a carri hè o da manghjatu, o sopravule, o esce da esse fermu. Per evitari stà incidenti, u termometru per a metioni di a temperatura di a carne pò aiutà.

Perchè avete bisognu di un termometru?

A carni di ogni tipu righjunghjendu a so preparazione à una certa temperatura. In u stessu tempu, ogni bacteriu danu perì in ellu, è i propietati utili è vitamali ùn sò micca persu. Per una carne di biscuttà cù u sangue, hè 65 ° C. U furmagliu friddu sarà acquistatu à una temperatura di 75 ° C. U figliolu accadarà a so forma megliu à 82 ° C, u porcu in 85 ° C. Ma per preparà un platu excelente da l'uve, avete averà aspittari quandu a temperatura righjunghja 90 ° C. Questu hè chì u termometru per a carne di frutti sarà à praticà. Con ellu, pudete facilmente cunfurterà u prucessu di furmagliu, è ùn mancà u momentu quandu a carne hè prestu. Un termore termale per a carne ci vi sarvà salvà a necessità di piglià a carne di u fornu perchè è perforeghja cù un cutiddu per definisce a preparazione. Inoltre, ùn ti scurdate micca chì u metu di cuntrollà a prontitudità cù un cultile eccellenti à prumove u flussu da a carne di zucchiei, chì face a so sequenza.

Cumu utilizà un termometru per a carne?

Ùn ci hè nunda di difficult in utilizà un termometru per a cucina di culazioni (in particulari pà a carni furminie). Per l'operazione d'alta qualità di u dispusitivu, a sonda di u termometru per a carne si deve esse imbuttata in u pezzu, pruvatu di alcuni a so media. Sì a carne hè nantu à l'ossu, a ghjente a sonda averevi toccu. Dopu quì, curaggiu mette a carne in u fornu o mette nantu à a parrilla. U termometru culinariu digitale hè resistente à u calore di u fornu è à a grillera. Cumpararà continuamente a tampiratura di un pezzu di carne, cumparendu nantu à a visualizazione. Solu hè bisognu à vede perghjuntà, per ùn missu u momentu di prontùzia.

Chjucu un termometru per a carne

In vendita ci sò assai termurte per a carne. Ci sò diffirenti in forma, grandezza è culore. Ma tutti stallacciati una mira - per facilitate a coccia. Pudete sceglie u chjucu chì vulete andà cù i vostri bisogni. Sè avete prumessu di preparazione presosu di carne in casa senza fuss unnecessary è cunghjunghjendu questu prucessu cù altre materii, puderà esse finitu cù un termometru rinnuvevule cù una sonda è u manifestazione chì vi darà dopu. Ma se ùn avete micca u tempu di seguità figuri nantu à u taburete o avete fattu u viaghju à a natura, induve avete da fà parechje cose à u stessu tempu, a vostra scelta ùn deve esse in un termometru di a carne inno. Hè custruitu una sonda cù un trasmisore è un tubu receptore. Solu bisognu di inserisce u tistimone è selezziunate u prugramma di cucina. Hè tuttu. Pudete fà a vostra attività. Quandu a temperatura righjunhe u nivellu necessariu, u trasmisor enviarà un signalu à u telefunu. Andate è ricivete a platu finitu.

Una cucina ben equipada ùn hè micca solu l'orgogliu di u pruprietariu, ma ancu assai cronica in cucina. Trà i numerosi platti è appruvisamenti nantu à questu, ci deve un termometru per a carne di coccia.