U Casteddu di Bona Spiranza


À a spiaggia di l'oceanu in u distanti di u 1666 in Cape Town, i colonizers da l'Olanda furmenu un fortissimu fortificu, chì hà adupratu à prutezzione di i navi mercantili chì purtò spète, è 13 anni dopu u forte fù ricustruitu in una fortificazione cumminata, chjamata Castle of Good Hope.

Alimentazione di stazione è forte forte

In principiu, u forte ùn era micca solu un oculu per i miricanti, ma era ancu un centru integrale di u capu induve sera di i mariti. Hè sopratuttu chì era apprezzatu da i marinaghji, chì deve passà varios mesi in u mare.

Inoltre ci era un tipu d'stazione di trasferimentu, chì simplificò u cunsigliu è u caraghju di spezia.

Tuttavia, era statu ripetitu in minacciatu di demolizioni è di distruzioni. Malgradu tutti i difficultazioni, i periculi è i prublemi, u casteddu hè statu è hè issa ufficialmente l'edifiziu più anticu di a Republica di Sudafrica .

Elementi arquitecture

U casteddu hè custruitu in un stile holandesu. Per a so erecció, era usatu una petra ungarisa è bonita gris-urla, è per adornamentu di i muri era usatu un bricku originale di u colore giallu.

Malgradu qualchì restaurazione, u palatinu di i Paesi Bassi, di u Lion in a corona, hè cunsirvatu nantu à u muru, chì traducere e so fianchi sò sottopenniati - questu leoni era simbuliggiata da i Paesi Bassi.

Per assicurà a difesa efficace à u casteddu, una gran catarina hè stata cavatu, ma hè statu liggeru mudificatu duranti i travaglii di restaurazioni in u 1992.

Centru di Forzi Militari

U passatu militare era riflittutu in u casteddu prisenti. Allora, quì per un longu tempu era a sede di l'esercitu di l' Afrique Sudafrica . Silhouette di u forte ancu presente nantu à a bandera di l'esercitu. Inoltre, a siluetta di u casteddu hè ancu utilizatu per l'insignia di ufficiali.

Dà l'uriginale di u bastimentu, a so longa storia, in u 1936 u casteddu hè aghjuntu à a lista di munumenti di u paese.

Oghje, ci hè ancu un museu militari, chì l'esposizione di quale no dici micca solu di a storia militare - in i tribunale ponu vede:

A cura è i zierghe sò attraversu - sò stati cuntrullati in prighjona per un bellu pezzu, è quelli eseri di i missaghji è i dipinti di i mura di i so cellulite.

Ghosts in u casteddu

Circundendu u Castellu di Bona Spiega sò assai ligere è sò cunnessi cù ghjustu. Di sicuru, micca u rolu di questu in i ziegge, chì i prigiuneri eranu languidevi, ma ancu parechji si sò inclinati à u fattu chì a ragiò di tutte a peculiarità di u locu induve l'edificu hè erettu.

Dopu tuttu, i primi fenomeni inesivali è senza esplicadie in questa parte anu aghjustatu cumu prima à u 1653 - anu cuntestu di cunfirmà u muvimentu inexplicable di u libru di a Bibbia.

Dui centu anni dopu, una misteriosa seduta femminili era vista in e camere di u casteddu. Sicondu i tistimonii, era una dama in un capatoghju chì strangely appeared and dissolve in l'aria. Hè stata primu avvistatu in u 1860. Inoltre, l'esurtazione di a donna hè ancu appiicata à l'annu 1880.

Studiaturi è stòrici sustiniennu chì un ghostse pò vede da un mazmutu chì enlazava u casteddu stessu è a casa di u guvernatore vicinu - u passaghju era muratu in parechji anni fà è ci hè una parolla chì hè stata quì chì a donna hè stata abitata, chì u ghostu hè roaming nowu u forte.

Un altru ghost, chì prisenta in u casteddu, hè una imagina di u guvernatore di i bagni Nordt - era "famoso" per a so cruelità. L'ultime menzionu di l'apparizione di u ghostu di u guvernatore data di u 1947.

Cumu ghjunghje?

Per visitazione, u casteddu hè apertu di 9:00 a 16:00, i visitati guiden da u luni à u sabatu. A manera più faciule à acquistà à u Castellu di Bona Esperanza hè di metru, dopu avè ottinennu l'stazione di u listessu nome.