15 strumenti musicali chì ùn sò più ghjucati

A musica di i seculi passati ùn hè micca realizatu da stazioni di stazioni muderni, ma vive in i libri antichi è musei. Ùn sò più ghjucati, ma certi populi anu ricordati strumenti musicaali scurdati da a civilisazione.

Tutti sapemu cumu u pianu, u piano, a tromba, a guitare di violin è u tamburinu è u so sonu. E cumu facìanu e so "avè" è "grandfathers" chì aspettu è sonu? Ùn pudemu micca toccu u so sonu di l'antica orquestra, ma vi parlarà micca di i vechji strumenti musicali.

1. Lear

Ancu in a Grezia antica, anu criati strumenti musicali chì anu acquistatu un apugghiu classicu è diventonu a basa per a creazione di novi spezie muderni. Lira - lu strumentu musicali più populari in l'era di u sviluppu di u Statu grecu anticu. U primu mannamentu di a lyra data di 1400 g. AC. e. Sta strumentu hè sempre identifikatu cù Apollu, chì a prima lyre hè statu prisintata da Hermes. E sunnava, accumpagnavvi beddi poemas. Oghje ùn ùn ghjucanu nantu à a lira, ma u terminu "lyric" hà immortalizatu stu strumentu.

2. Cifara

Questu cunzidiratu unu di i primi strumenti di corda è hè un discendenti direttu di a lira. Mùtiati cun cithara in i so mani erani deprevisti in muniti antichi, fresques, alchimie clay è dipinti. Stu strumentu era assai populari in Persia, l'India è Roma. Sfortunatamente, hè impossibile reproduce con precision el sonu di cithara, ma grazzi à a descrizzione littiraria hè stata reconstituita.

3. Citra

Stu strumentu musicali spugtonu hè stata più largamente utilizata in Austria è in Germania in u 18u seculu. In Russia, apparissi in a seconda meza di u XIX seculu. Strumenti simili si eranu incontratu trà i pòpuli di a Cina è u Mediu Orienti.

4. Clavicembale

Un scrittu musicali di tastu fungistà, chì avianu granni popolarità in u Medievu. U primu infurmazione nantu à u claviconi data di 1511. Un impurtante unicu di u travagliu Italianu di 1521 hà surviviu à questu ghjornu. Esternamente, i ghiaccioli scappau assai graziamente. U so corpu hè stata cunceta cù disinni, inlays è sculture. In ogni modu, à a fine di u XVIII sèculu, u claviconiu fù sustituitu da un piano, hè stata superseded è eseguita in u 19u seculu.

5. Clavecord

Unu di l'attuali strumentu musicali di cumbugliu di scazzette. C'est pourly era assai simili à un clavicembalo, ma avianu un sonu più putente. Clavicord, criatu in u 1543, oghje hè in u museu di strumenti musicali in a cità di Leipzig in Germania. I cumpusitori megghiu composuttori Johann Sebastian Bach, Wolfgang Amadeus Mozart è Ludwig van Beethoven creatu numerosi opiri specie scritti pè u clavichord.

6. Harmoniu

Questu instrumentu musicale di canna di reed in viento era assai populari à a fine di u XIX seculu. In a vita di u ghjornu era statu chjamatu "orgue". U creatore di l'harmonium hè un omu Francescu named Deben, chì hà ricevutu a patente per a fabricazione di l'attrue in u 1840. Oghje, l'harmoniu pò esse vistu solu in musei.

7. Bilo

Un anticu instrumentu di percussioni slavi. Hè stata fatta di ferru, chì hè stata batata cù un mità. Bilo hà sirvutu ancu una campana di a chjesa è u strumentu di signalamentu per i vie vie cridenti.

8 U zumbiziu

L'arghjintariu principalu di buffuni russi di u Tempu Medievu. C'est pourly era assai simili à un viulinu è era cunsideratu u so prototipu Slavicu. Lu cornu hè un attellu di liviano di lignu cù una forma di peare cù trè strings.

9. A rota di lira

Strumentu musicali in u centru di l'Europa Centrale in i 10u à 11 sècles. In iniziale, per ghjucà nantu à a lira rocciada, dui persone era dumandatu, postu chì i chjavi erani in cima. Un ret puiteru, è a seconda tocca a melodia. Puderete i chjavi erani situate sottu. In Russia, i primi liri di rota in u XVII seculu. E persone chì ghjucanu stu strumentu hà fattu versalli spirituali è paràbuli biblica.

10. Kobza

Strumentu musicali nè strittu à u centru ucrainu. Hè cresce chì u kobza hè statu purtatu in Ucraghjia da i tribù turchi, ma hà acquistatu a so forma finali in queste terri. L'imaghjini di u jugatore di u kobza, chì avianu u so pensamentu di cantu, ghjucanu nantu à a kobza, immortalizatu in u so travagliu T. Shvichko. Kobza era un uttvulu favuritu di i Cossacks u paesi uccidianu uccidintali, ma dopu à 1850 fù rimpiazzatu per una bandura.

11. Rhinestics

A flauta di a chjesa hè un strumentu musicali anticu chì era utilitatu da i samanichi di l'America di u Sud è l'America di u cuntrollu di l'elementi di a chjassi. Ellu simbolò perfettamenti u sonu di l'acqua o a piova cascata. Prima hè servitu com'è un instrumentu di cultu in i riti antichi di l'aborigini lucali. Oghje, u rheinist acteghja cumu di l'albitru di l'invigliera è l'còllera.

12. Calimba

L'attuali musicali cchiù anticu di i tribù africani. Oghje, in certi parti di l'Africa Centrale è Australiana, hè utilizzatu in rituali tradiziunali. Kalimbu hè chjamatu "Pianoforte di l'Africana".

13. Serpenti

Sta storia era cunnisciuta in u XVI sèculu. ancu sottu un nomu - zinc, u moi "grandu missiavu" di strumenti di venti. Fu inventatu da u Francescu Edm Guillaume. Serpenti hè un tubu curvatu chì ferma assai com'è una serpente. Facìanu una strumentu da u boscu o l'ossu, chì coprenu a basa cù u latru. Quarchi cosa a punta di a serpente fù fatta in forma di una rettili capita.

14. L'orchestra di corne

In u 1752, San Petburgu inventò una strumenta chì sustituì una orchestra entera, chì consistia di 40-80 cornelli di caccia, ciappuru chì hè stata pruduttu currettamente è attunente à u so sonu unicu. Hè chjaru chì e dimensioni ùn anu impurtante: u cornu più grande u sonu saliu, è u cornu più chjucu sounded the top notes.

15. Ionica

Finu à pocu tempu, stu strumentu musicali era una parte integrante di qualchì cunmbulu vocal-instrumentale. Ionika hè una marca di strumenti musicali elettroni chì sò publicati in a RDA in u 1959. Nta l'Unioni Soviètica, u termu "iònici" hè stata utilizata in relazione à tutti i strumenti di tedespritariu. À u tempu, era statu sustituutu da i transistorsi, chì avianu più affidabilità.