Quandu fù salvatu dopu à 50 anni di turmentu, l'elefante chiancianu

Al Raju hè un elefante, chì in a so propria pelle hà avutu l'esperimentu di tutti i doluri chì un omu solu pò fà. Ma ora hè finutu libberu. (CAUTION: ritratti di cruelità in l'animali sò prisenti in l'articulu).

Scuprite stu mutivu di l'elefante Raju. Ci era in India è si manghjò solu à i rigali di i turisti. A volte un elefante unfortunatu hà avutu pezzu di plastica è di carta per affaccià un stomacu vacanti.

Ma furtuna, a so storia finisci cu felicimenti. Dopu cinquanta anni di vita nantu à a catena, pungenti è bullying, Raju hè statu alliberatu finalmente cun uperazione di una operazione di salvezza realizata da i vuluntarii.

Rapprisintanti di l'organizzazzioni caritativa Fauna SOS in India, liberatu Raju, chì hà trascinatu l'animali enormi à tears.

Questu ùn hè micca una besta. E lùcenu è a verità spiegata da l'ochji di l'elefante ((((

A portavucca per l'organizzazione chì guidanu a splutazioni, Puja Baypol hà dettu chì u gruppu hè statu maravigliatu di vedà làcrimenu chjappà in i pieni di u giant. Tutti i participanti di l'avvenimentu avviendu - l'elefante hà avutu chì u so tormentu in u passatu, hè liberu.

In elefanti, u grande uppu hè parte di u sistema lugubbicu di u cori, chì hè rispunsevule di l'emozioni. Duverevule, l'animali sò ricunnisciuti cum'è emocionale è intelligente è ponu dimustrà una larga varie di diverse cumpurtamenti. A cosa più brillanti in elefanti hè di spiegà l'emozioni chì sò assuciati da u dulore. In più, anu sviluppatu l'autocognizazione, a memoria, u parolle.

I rescuers credi chì Raju caiu in l'embragali di cacciadoresi, chì o tombu à a so mamma, o stallati trappule in quale l'elefanti pò durà. Hè terdunore micca solu cumu si u segadoru hè purtatu versu l'animali, ma ancu chì l'omi elefante sò assai diffici à parte cù u zitellu è chianci for uns días. Un travagliu affare ((((

Rapprisintanti di l'urganizazione anu preoccupatu chì u pruprietariu di Raju interferiscenu cù l'operazione. Cusì accadò - l'omu gridò, dannu a la bestia un squadra è prova di scantallu.

Ma u ghjocu ùn rinuncia micca. U fundatori di l'urganizazione Kartik Satyanarayan hà dettu: "Ci aghjustemu à insistè à i nostri è fècenu ancu chjaru in ogni modu pussibuli chì ùn turnaranu micca. E a qualchissia, làcrimenu chjappà di a so carica di Raju.

Di sicuru, a causa di i lacrimi era u dulore insoportable causata da i catene. Ma senza dubbiu, Raju hà avutu chì i cambiamenti sò vicinu. Forsi la prima volta in a mo vita ...

L'elefante partissi da u camionu è facia u primu passu liberu in un minutu à a mezanotte. Tutti quelli chì participanu à l'operazione assicura chì anu intesu in questu momentu qualchì emuzioni incredibile.

Dopu à a liberazione di a fauna salvatica SOS, cuminciaru a cullà i fondi - 10 000 liri - per chì Raju putevi d'adattazza à una nova vita è si mette à una famiglia di favuriva felice. Finu à quì, ognunu pò fà un pocu di soldi à Raju.