Puderiu fiori, ma ùn porta micca fruttu - chì faraghju?

A situazione quandu u pruduce prumessa in altizza, ma ùn cose micca una vendita accurata. Cosa da fà in stu casu? Hè veramente necessariu per mandà un arbre sano sottu a piola? Ùn impunite - vi diceremu ciò chì fate se u cuddinu culori, ma ùn pò furnu fruttu.

Prune fructifica pocu - e pussibuli causas

Prima di tuttu, vegemu perchè u cuddinu ùn mancanu fruttu:

  1. U primu mutivu hè chì ùn ci hè un polinizadoru vicinu. Comu si cunnosce, u pruduttu riferiscenu à e patefanu stessu. Ie. per a furmazione di l'ovari, necessariamente necessanu una quantità di prune in fiori di una altra variità. Inoltre, per a maiò parte di elli solu una certa varietà pò esse funziunata da u polinizianu. Allora, per un sorte di prugna "Skoroplodnaya" un polistoriu di a varietà "Alenushka" serà necessariu. In questu casu, l'arburette di e varietà deve esse situatu à una distanza di micca più di 10 metri di l'altru. Se un pollinatore particulari ùn hè micca difinutu, puderà esse prupositu parechji prugne d'arburi di variità diffirenti. In u casu di un zitellu di pocu giardinu, pudete cunfinate à impastu diversi rami di a varietà chjamata in a corona di a prune . Sì a prugna hà cessatu di furnisce u fruttu, un mutivu possu pò esse chì prima avà era un polinizadoru vicinu, chì era tandu mutu o tagliatu.
  2. A seconda raggiuni hè chì l'arbre si purga da infestazione di u pratiche. Per esempiu, l'ombra-colorista literale destroghja u cose di u futuru in l'arradichera, manghjendu in l'u mezu di e fiori prima chì ciuranu. Cope cù e parolle aggradite u trattamentu puntuale di l'arbureti cù l'insecticidi, è cume stori adatti adatti, chì sò stati nantu à i fustini di l'arburi in a primu mananale, prima di fraschi.
  3. A terza ragiuni hè chì a lavanda ùn hè micca propiu nterita o pesa una mancanza di nutriente sustanzi in u tarritoriu. Quandu u meditatu un aranciu di prugna, devi esse ricordatu chì l'ingrossu eccessivu di u so colpu di raffu hè assai cumplicatu cù u fattu chì u prugru cummincià à minà. E forze per a furmazione di fruttu in questu casu ùn si stalla micca. U listessu pettu pò esse attribuitu à u casu chì u lavu hè stata pianificata in i zoni turchi, o in spazii cù un cuntenutu nutrave u nutriente. Inoltre, a prugna pò spassi di mancanza di luce da u sole da l'arburet d'ombrella o strutture, o per u cunsigliu di a corona. Per fà u fruttu d'avanguitu in questi casi, hè pussibile solu dopu chì e cose di u so state morbida hè stata eliminata-di struzzioni sò stati faciuti, a fossa di drenagiu hè stata zuccata, a prugna hè stata trasplantata à un altru locu, espansioni, etc.