Parole currettu è litterate speech

L'arti di u discorsu correttu è incusciatu ùn hè micca dispunibile per tutti, ma questu parli hè necessariu per parechje persone, in particulari quelli chì anu cunnessu cù cunnessione attiva - negozii, rendimenti davanti à un grande auditu, di cumunicazione cù i clienti.

E règuli di u discorsu littiratu

Speech delivered - Spectacularly informatively saturated, logically built and expressive. Sfurtunatamente, l'escola moderna hà avutu pocu tempu per aduprà un discorsu sicrettu è scrittu, è u risultatu hè l'incapacità di molta persone à utilizà liberamente a ricchezza di a so lingua nativa.

I règule di littiraria parla prescrive per escludiri di u lèxicu di i tautologie ("ballu di ballu", "picciottu", "fate una domanda"), parasitarii ("in generale", "per dì", "per avè", "curta"). Inoltre, avete da ridivà di ddi paroli, i significati di quale ùn site micca cunnisciutu, è ancu da l'ughjettu injustu di e parolle chì anu un analogu Russu.

Assistite per i stresses è generi di qualchi parolle. Invece l'admission to use "coffee" com'è una parolla di u tipu mediu, e persone educate ùn anu improbitu di apprizziate di qualità. E se in a parola "ring" l'accentu cadernu nantu à a prima sìllabile, è in a parolla "barman" - in u sicondu, vi darà un persona analfabeta.

Aduprate in u discursu i mettefichi di culore, i paraguni originali, e descrizzioni, ricaviti è aphorismi: tutte sse l'opere di l'aiutu serà aiutu à a vostra storia viva è bella.

Cumu apprendre littérature discursa?

U megghiu discursu littirariu hè nutatu da a fiction classica. I leghje vi permette di espansione u lèttu, amparate cumu bellissima frasi di scrittura, puderà esse u vostru pensamentu è sensu cù e parolle. E, in più, a littura aghjusta è scriva, chì facenu più alfabeticu è più imaginariu.

Per apprezzà a speech, hè necessariu cù l'aiutu di un dictaphone. Pruvate d'annunzià u vostru retrettu di un travagliu o un travagliu littirariu. Allora listene à u recordu, truverete l'errore di parlà - parassiti parolle, rivoluzioni, frasi pocu folii. In u futuru, pruvate à seguità di ciò chì dicenu è ùn permettenu micca sti errori.

Dopu capiscenu novi parolle, pruvate à calculà u so significatu è intrinu in u vocabulariu attivu. Tuttavia, evite sazì u vostru discursu cù parechji parolle cumplessi - questu ùn sarà micca un bonu cunzultativista.