A cumunicazione non verbal - gestures

Hè cunnisciutu chì finu à u 70% di tutti l'infurmazioni nantu à u solu interlocutore hè ricivutu, strangely enough, da e so parolle, ma basatu in una cumunicazione non verbal (gestite, espressioni faciale, etc.). A capacità di leghje lingua corpu hè unu di i successi principali in l'arti di a cumunicazione. Ma hè impurtante ricurdà chì u gestu ùn hè sensu per annunzià per separà di l'altri. Perchè hè u so cumplicatu chì face una sola interpretazione curretta.

Gesti - modi non verbal di cumunicazione

Prima di prucede à leghje i gestiti di u vostru interlucutore, fate chì sempre tenete cuntalli a situazione, e circustanzi. Dopu tuttu, per esempiu, hè stupidu per concluisce chì una persona ùn ùn vulete cumunicà, se cresce i so bracciu è e so cugliera quand'ella sieghjava à una stonda, hà risuscitatu u so spalle, solu perchè hè assai friddu fora.

I Gesti si ponu esse una cunferma di ciò chì hà dettu, è ùn ne micca scritte in quella. In casu chì sta rilazioni hè prisente, u solu rinfriscenu ciò chì hà dichjaratu, è in u casu duva ùn ci hè nimu - vale a pena fessi cura di i gestiti, perchè elli ùn trovi assai pocu di u vostru interlucutore.

A lingua di Signore cum'è un modu verbal di a cumunicazione hè assuciatu cù a pusizione suciale è età di l'individuu. Allora, a velocità di u movimentu diminuite, u gestu hè diminuu in u casu di pocu persone emozionale, assai educatu o quelli chì, per una certa maladie, spiecanu e prublemi durante u muvimentu.

A cumunicazione nonverbalu: i tipi principali di lingua di signe

  1. Gestionazione cù e mani. L'auturità di l'interlocutore si mostra, se, sottuvi u to manu, u cose cù u vostru, o in casu d'allargà u to palmu. Prupietà aggressivu prefete un forte incuscillazioni di sticca. Pigliate una strada attentiva, se u so cumpagnu spera i so pulgami nantu à a superficia, mentri stazzate e so mani in i so sacchetti, quì indica u so vulete per superàmpiu.
  2. Difesa è atista. U simbulu di prutezzione hè a dritta di a catedra, quandu una persona preferisce à pusà nantu à ellu. Sugisce questa barrera hè pussibule se cumete una conversazione, annunziendu l'interlocutore da quì sopra, o dà una càtesta cù reppu. Posizione di difesa - a testa hè inclinata. Cambiassi a situazione, motivate l'associu per turnà da volta (per esempiu, causendu curiosità à qualcosa).
  3. Propetti gestichi. Hè un toccu per un oghjettu particulari, anche si hè un altru.
  4. Interessu. U gestu hè chjaramente espresu in l'aghjettivu cuntenutu, chì ghjè accumpagnatu da un sonne. Per pudè influene a vista di l'interlocutore, puntanu à un certu oggettu, dopu à quale avete trasferitu l'ultime à u livellu di i vostri ochji.