Mobili Decoupage cù servitori pussibule i mani

U tema di decoupage hè oghje incredibile. Unn'è solu ùn hè micca usatu! Originamenti erani solu buttigli in buttiglia è tile, è poi accuminciaru ad accumuderà ghjunghje nantu à i chjusi. Avemu avemu aduprà una classica maestru per decorate u mobili per descontaminate cù e napole.

Dicoupage parziale di mobili cù servitù

A tecnulugia hè sempre u stessu. Appricamu cola, travagliate cù cura per a superficia, pressu a patevule, veramente, dopu vultà cun u vernice. Ma ci sò assai scelte per a pusà a scena o i so parti.

  1. Prima, rinvincerà a vecchia tavula cun l'aiutu di decoupage di e facciate di e boxes. Idealmentu, ottene prima a superficia cun cartafice.
  2. Nta l'arghjintinu avemu copre tuttu cù pittura bianca, ma in i fachati aduprate cola per decoupage.
  3. Allora aghjustemu a parte necessaria di a napkin è trasmissione à u sustratu preparatu.

Master class of decoupage furniture with napkins patchwork method

Quandu ùn voi micca vulete usà disignati, ma voi vulete acquistà u risultatu uriginale, vale aduprà a tecnica di metticu.

  1. Aduprà stu metudu di discegliu i mobles cù servitori cù i vostri mani sò cumu cunvene in largi espunieri. Per esempiu, un assevule per a sedia o di a tavola .
  2. Tagliu tagliatu da e taglije di taglioli di carta di u listessu tamantu è forma.
  3. Marker drawing imitation thread, as if all parts are sewn together.
  4. Appena, colore a càttra in un coloru brillanti è interessante.
  5. Bonu, oghje appricà una strata di cola è cumincià à spenderà u patru di u patchwork.

A classa maestru originale di decoupage mubile cù servitù

In certe volte in u cursu ùn sò micca familiarizà noi servitori, è materiale impettante. Per esempiu, u mapu di u mondu serà da pudè rimpiazzari i fiori o figurini.

  1. I travagliu nantu à u mettone di decoupage cù servitori cumincianu cù a preparazione di i punti fundamentali. Avemu travagliatu cù cura à a catedra cun un grinder, cusì chì a superficia hè liscia è senza revestimentu.
  2. Dopu, coperbemammu a catedra di pintura bianca. A superficia hè stata pinta cumpletta. Chì a pinna sece bè.
  3. Ora cuminciamu à pruvà à u disegnu per ch'ellu fitsca bè nantu à i dati di a catedra.
  4. Appricamu cola, aplica un pezzu di carta. Dopu novu, appricamu un capu di cola da u cimiteru, postu chì u map ùn hè micca cusì fino, perchè ci permeemu literalmente.
  5. Dopu un seccu à stà completamente, pigliate l'eccessu è copre a nostra catedra cun una capa di vernice. Questu è u risultatu sarà fassi, è salvà di l'umidità, è l'ombra di mobili di decoupage cù i so servitori sò più brillanti.