Preghjonu per a salute

Sicondu a religione, a malatia hè una cosa bona è utili. Tutti ci anu da esse aghjurnamenti u Diu per a malatia, perchè i mandi à noi, per sguillà u nostru cori è guidanu à Diu. In certe volte, quandu i nostri e malatii ùn anu impeditu à nignitate di qualcosa (o più volte, ùn sò micca capaci di sapè), Ddiu manda a malatia è u soffrevvi à e persone più vicinu à noi chì avemu da cambià a nostra menti, curregghiendu è cusì ottene una guarida per elli da Diu. Ricurdativi, e malatìe è a morte di l'amare sò spessu micca a so tortu, ma u risultatu di i vostri peccati.

Quandu qualchissia in a vostra casa hè malatu, cumencia à u trattamentu cù una preghiera per a salute di u paci, cumprà un icone cunsacrattu è una cannila per a salute di u tempiu. E sulu dopu, vai per u duttore.

Saint Panteleimon u sanatoriu

Prima di leghje a prigione per a salute di i vostri amatori, dumandate dumandà à Diu per pardunàvi di i vostri peccati, per prumettisione chì vi pudete riforme (è pruvate veramenti), dumandate à Diu per implora pirdunu di quelli chì avete offisu, è deside a felicità à quelli chì l'offènenu,

lassà capunanzu da u sensu di còllera d'un sè stessu.

A prighera più potente per a salute hè leggettata per Saint Panteleimon.

St Panteleimon hà campatu una vita difficiuli: guarì cintunari è migliori di persone, per quale ellu era punitu assai volte, è à a fine, hè statu esercitu. Ma ancu da a morte, stu santu ùn cènece di pricà à Diu per u nostru cura, per ogni credulante sanu chì ùn hè micca una medicina, micca una preghiera, micca santa, chì libera a malatia, ma solu u Signore Diu.

A preghiera pratica ortudossu per a salute si deve esse leghjite davanti à l'icona di u santu. Ùn ùn disturbe San Panteleimon nantu à follie, è ùn l'utilizanu cum'è "una meda preventiva". St.Panteleimon hè diretta solu in casi seri.

"Oh, u gran servitore di Cristu, a patritzina è u duttore, Panteleimon assai misericurdenti!"

Aghju pietà di mè, u servitore maligni, senti u mo gridere è chiancì, prupone l'astu, u meditazione supremu di l'ànima è u nostru corpu, u Cristu di u nostru Diu, è dà a cura di una maladie chì hè oppressiva.

Ùn merite micca a prighera più sincere di a persona più sincere. Visita mi cù una visita grazia.

Ùn vultate micca di e mio sinistra, untu cun l'oliu di a to misericòrdia, è guarìssenu; Pudete passà u restu di i mo ghjorni, cù a gràzia di Diu, in pentimentu è piace à Diu, è vi cuntentate di percive u bon fine di a mo vita.

A ella, servitore di Diu! A supplicazione di Cristu Diu, pò esse a vostra salute per esse conceditu à u mo corpu è a salvezza di a mo ànima. Amen ".

Preghioni a Santa Matrona

A Santa Matrona hè una donna senzilla russa chì stava sempre in a regione di Tula da 1881 a 1952. U nomu veru hè Matrona Dmitrievna Nikonova. In a vita, diventò un omu vechju è aiutau tutti quelli chì vinniru à ella per aiutu, distruggiuti di e malatiene fisica è mentale. L'anzianu avia assai "aphorisms" populari. Unu d'avè amparatu à l'amatori per fate l'invidia è cunnanda à l'altri. U Santu Matrona hà dettu chì in ogni casu, ogni ovina hè stata sospita per a so cuda.

Dopu a so morte, u vechju era chjamatu Saint Matrona, è hà cuminciatu à dumandà a salute in e so prichera.

"O mamma bundotta Matrona, ànima in u celu davanti à u tronu di Diu sò stati vicinu, u corpu hè di ripusà nantu à a terra, è questi miraculi anu esse trè miraculi diffusivi da quì sopra. Oghje, cù u to otu graziosu, piccatu, in pienghje, a maladie è i peccati tentazioni, Avà avete pietà di noi, desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri piccati, da i nostri piccati, liberate di parechji malati è circustanze, preziò à u nostru Signore Perchè Ghjesù Cristu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù, ancu à u ghjornu oghje è l'ora da u peccatu, è per e vostre preghie chì ricèvenu a gràzia è a gran pietà, glorificammu in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen ".