La Preghiera di San Trifon per u travagliu

U travagliu solu permette di guadagnà u soldi, ma dinò di dà l'uppurtunità di sviluppà una persona . À u listessu tempu per truvà un locu decentu chì szerziri à tutti i chjassi hè difficiule. Per fà cresce i vostri chances, pudete leghje una prichera à u martire santu Trifonu nantu à u travagliu chì hà aiutatu à parechje persone chì hà bisognu di parechje anni. U ghjornu di stu santu hè u 14 di ferraghju.

Per principià, uni pochi parolle nantu à u più saggiu, chì a so vita era assai difficili. Dapoi infancia Trifon hà assistatu à tutti i bisogni. Hè stata trattata di disperse di e malatie, guarisce l'ànima, disperse da i dimònii è copre cù altre prublemi diffarenti. Perchè s'hè difendatu a so fede in u Signore Diu, hè statu sughjettu à parechji tortura, ma invece di u dulore insoportable, ùn rinuncia micca à e so propiu cunvinti. Dopu questu, Trifon era cunsideratu un martiri santu.

La Preghiera di San Trifon per u travagliu

Per trattà u saint hè necessariu per aiutà chì aiutò à truvà un postu chì era pruduzzione, ma à u stessu tempu porta piacè. Oghje darà forza è fiducia in autore, è ancu avè da evitari problemi. Averete leghjite esse quandu quì hè un desideriu di passà a carriera di a carriera, per riceve un aumentu di salari o favore di l'autorità. Inoltre, hè pussibule di utilizà a prichera prisentata à e persone chì decidenu annunzià u so propiu affari è sò preoccupati chì i prublemi pudendu sviluppà.

Per piglià ciò chì vulete, bisognu di observà certu regule in leghje a preghiera di San Trifon per aiutà:

  1. Quandu s'appèghjenu à i putenzi superiore, hè impurtante per liberà di penseri stranieri è cuncentrazione, solu nantu à e parolle parlate.
  2. Dopu una grande impurtanza hè a fede indefesibile è illimitata in u fattu chì a preghjudiziu certamenti avete aiutu. Inutili, nun pò mancu fà cumu.
  3. A dumanda tramandata à Trifonu deve esse onesta è ghjustu. Se ci sò qualchissimi malamenti, ùn puderebbe cuntalli di l'aiutu, è in certi casi, u santu pò ancu castigà.
  4. Inoltre, a dumanda debe deve esse clarusa è reale cusì possibili, hè questu, ùn deveru micca vulsutu esse direttore di una sucità si ùn avete micca una educazione suffirenziu, durata di u serviziu è cumpetenze.
  5. Oghje a preghiera di San Trifonu per truvà un postu di travagliu, hè impurtante ùn spunta micca à culpisce e curdone di a vita è perchè cori, chì questu ùn cresce e cose di fà u vulete. Trifon ùn si hè mai lamentatu duranti a so vita, ancu quandu hà spirimintatu tormentu prolongatu. Hè inolvore à pricà chì u travagliu forti ùn pò furnisce fruttu è aghju vede per vede perfetta.
  6. Ùn bisognu micca chì dopu avè lugliu una preghiera, pudete piglià ciò chì voi. Per affirmà un santu di ogni ghjornu di ghjornu è cun grande cellu finu à chì a so dumanda hè intesa.
  7. Hè megliu di leghje i teste preghjunu davanti à l'imaghjini di San Trifoni. U icona pò cumprà in una tenda in esercima, ma se puderete, vai à a chjesa è pricà.

Sì tutti i reguli sò stati cumpresi, allura u santu sincerà sèntziri apprettamenti sinceri à ellu è aiutà à risolve tutti i prublemi.

Prima di pricà, hè cunsigliu chì avete rapimentu, almenu trè ghjorni prima. Inoltre, hè impurtante per evitar di disputi è micca di ghjurà, chì sta energia negativa disturbarà l'armunia. Vai a lettu è pensanu à u martire Trifonu, è in a branche di a matina à i quattru parti è pudete avè principiatu à leghje u testu di preghiera. Sè pussibule, assicuratevi di andà à a chjesa, è fate una cannila per a salute di sè è di u vostru capu.

U testu di a preghiera à u martire sermu Trifonu annantu à u travagliu hè a seguente:

"Santo Martyr Triphon! Sò u mio helper, è avete prumessu per pricà per davveru a to fàccia. Ancu davanti à voi, ti dumandu à sente i mo parolle è pardunà, un servitore indignu di Diu (nome). Cum'è a to fidelizzione sincera, ricorda quantu elle rinuncia à i benestri mundanu, ma uffizionamenti offerta elogiosi à l'Altìssimu. Hè quellu chì dete u regnu di miracles di travagliu. Fighjate a vostra forza à mè, ùn ti ricusate micca a mo dumanda. Cumu furnete u pòpulu di Kampsada da a morte di l'inevitabbili, rattandu scurciate, mi privèniri di mancanza di soldi, di disoccupazioni è di un patronu. Chì a me carriera sia pulita è liscia, purtendu ingressu è satisfaczione morale. Ùn aduprate micca i malaccii è i pinsamenti malevolti. Aghju prumessu di dà di gloria è d'onore à l'ultima alte. Amen ".

Ùn patezzate e mani, è aspetta per u travagliu per truvà. Solu u travagliu sviluppatu è a constant search for opportunities cose u risultatu dumandatu.