Rituali religiosi, costumi è riti

Parechji riti religiose, i costuli è i rituali sò stati bisognu per un tempu assai longu, postu chì anu venutu à noi da l'antichi tempi, quandu a ghjente li servia cum'è una tipu di sustegnu energeticu è aiuta in diversi situazioni oghje.

Ritu antichi è rituali

Ùn hè micca sicretu chì in i tempi antichi a ghjente era prumessa in a caccia, è perciò si guadagnau a so vita. Eppuru, micca u tempu di a caccia riesciuta, è per esse di u famu, a ghjente hà prova di invucitarà a furtuna cù signali: per esempiu, anu pintatu animali nantu à e rochie, è poi chjude cù ferelli, simbulizendu un risultatu riescitu.

À u listessu tempu, i ritimi principiavanu à piglià forma, per esempiu, u ritu burliali di una persona. A tomba anu presumata di metterà fiori, armi è oggetti chì e persone utilizatu duranti a so vita. Per regula, tutti i ritu designanu l'azzioni chì cuncettanu una persona cù u mondu.

In seguitu, per aducazione di rituali è di rituali, una persona specie hà accuminciatu a prisenza in a tribù, chì era chjamatu un sorcerer o sorcerer. Esse realizatu tutte l'azzioni è struitu à l'altri per fà. I riti slavi è i rituali pò diferenziu da i rituali di altri pòpuli, postu chì tutti anu u so propiu specìpuli.

Ritu rituali e rituali: da quì è ora

In ogni età i rituali diventenu più è più cumplessu. E persone si trovanu novi manere di dumandà à i dii per ciò chì volenu. Oghje, ogni religione hà e so ritimi è ritimi, chì pò esse ghjornu (per esempiu, prichera ), calendariu (per esempiu, rituali è rituali per u Natale) o individuali - per esempiu, u battisu.

Comu in i nostri ghjorni, una persona pudia pricà sola, o venite à un temple especial. In quelli ghjorni in casa, ogni persone hà avutu u so propiu altru altare, chì era ancu esse risolta.

In a terra sibirie, di i tempi antichi muneceddi di i paesi di u paese ci vivi, chì in a tribu avianu manichi chì anu occupatu solu in ritagliu è rituali. Sicondu i miti, i spiriti foru chjappiutu da u vancu stessu - a persona chì deve esse ellu, hè stata prisata à un altru mondu, sborrata è creata novamente, in una nova capacità. Questa persona puderia cammelli trà i mondi, puderia sèrsenu e persone, mette a prutezzione energètica, influenza u tempore. Tradizionalmente, i so ritimi usavanu a musica - u tintu di tamburinu.

Curiosamente, i Buriate è altri pòpuli di u nordu chì anu priservatu a so cultura oghje ghjornu sò i capistri chì si sò invechjenu pussibbili sorpasse: ponu imponerà è sguassà una curse o predice destinazione.