Chì aiuta l'iconu di Matrona di Mosca?

U icona di Matrona di Mosca hè cunnisciuta micca solu in Moscu, ma ancu in altre parte di u paese. Annualmente un gran numaru di peregrinu hè vinutu à l'imaghjini per dumandà aiutu à risolve i so prublemi. I Believers celebranu u ricordu di a Santa Matrona trè volte durante l'annu: u ghjornu di a so morte - u 2 di ghjornu, u ghjornu di u so anghjulu - u 22 di nuvembre è u ghjornu di ricivete ricivi - u 8 di marzu.

Ci hè parechje varietà di icone cù a faccia di Matrona:

Studii di u Santu Matrona

Per capisce ciò chì aiuta l'iconu di Matrona Moskovskaya , presentata in a foto in questu articulu, vi puderete scopre comu divintò un santu è perchè a gente crede chì pò aiutà à a vita. A matrona era nata in orbu, è era vulutu chì l'abbanduneghja in un alloghju, ma a mamma hà vistu un sognu in quale ella fù dettu chì hà avutu un zitellu inusual. I parechji cunzidiravanu chì era un discorsu profetto è abbandunò a zitella. Per a prima volta e so capacità eranu sposti da Matrona à l'età di 8 anni, quandu era u donu di a guarisione. Una altra ragazza pudaria avvishiru u futuru.

À 18 anni, una tragedia hè stata - Matrona hà firmatu a camminera, ma questu ùn impedisce micca da aiutà e persone. A so vita hè riflette a cumpassione, l'annegazione è a pacienza. Per aiutà a so aiuta ùn hà micca dumandà à qualcosa è hà fattu tuttu altruistamente. Dopu u 1917 Matrona chjappà in Mosca, perchè ùn avia micca a so casa. A strada, hà previstu a Gran Guerra Patriòtica è hà pronosticu a vittoria di u populu russu. Grazie à u rigalu di vista, Matrona sapia anticipu ch'ella moriri prontu, cusì hà dettu à tutti i persone chì vènsenu à ella chì ancu dopu a morte si puderanu turnà à ella per aiutà. Cusì accadò, oghje parechje persone preghjettanu davanti à l'icona, vicinu à a tarra è a relics of the saint.

Ci hè una infurmazione chì per esse u locu di un santu, ci vole à cumincià à limòsine à i pòpuli in u nome di u Signore è da reverenza à a Matrona. Pudete ancu furnisce i pumini o i cani persone. A cosa hè chì assai persone in a so vita hà trattatu i cecchi comu un mongrel, cusì aiutà animali, unu pò guadagnà l'attinzioni di un santu.

Chì aiuta l'iconu di Matrona di Mosca?

Ci hè un grande quantità di evidenza chì a faccia di u santu crea miraculi rete. A maiò spessu, e donne priceghjà davanti à l'imaghjini, chì vulete resolviri prublemi in a so vita persunale. Turnate à ella, dumandendu à i zitelli. Parechji sò interessate s'ellu l'icunumu di Matrona di Mosca resu aiuta à ridivà i malatii. A data, pudete truvà molti cunfermazioni di l'abbili curative di l'imaghjini. Matrona aiuta à ridderà parechji malatii, sia fìsica è mentale. Turnaranu à u santu in i tempi di prublemi finanziarii, è di disastri naturali. Avè in casa l'icona, puderete salvà in e intrigue di i nemici, diverse difficiuli di vita è disgrazia.

Circate à ciò chì aiuta è ciò chì significheghja i buttoni di Matrona di Mosca, vale à dì chì questu santu hè ancu cunzidiratu chì hè un intercessore. I piccatori ripinti pò turnà à ella, chì vulianu dumannarassi u pirdunu di Diu.

Sapendu chì a precorsione aiuta di l'emblema di Matrona di Mosca, hè bisognu di capiscenu per cumu riguardu à u santa. Puderete pricà in casa è in u tèmpiu, u locu ùn ha micca significatu. Hè impurtante chì e parolle sò sinceri è passanu da u core.

I curiecci dicenu chì Matrona hè da esse diretta solu dopu chì a prichera hè risposta à Ghjesù Cristu è à a Mamma di Diu.

Ci hè parechje diverse preghje per Saint Matrona, avemu da cunsiderà cum'è a più famosa è universale:

"O biddimu mamma Matrona, a mo ànima U celu sò davanti à u tronu di Diu, sò stallati nantu à a terra, è parechji miràculi emananu da sta gràzia. Oghje, cù u to otu graciouse à noi, piccati, in dolorsi, malatie e tentazioni pecurini, i vostri ghjorni si cunsumanu, cunsulanu, anu desesperatu, guarantisce a nostra malatia, da Diu, da i nostri peccati peccati, e liberate di parechje molti è circustanza, pricate à u nostru Signore Perchè Ghjesù Cristu tutti i nostri peccati, iniquità è peccati, da a nostra giuventù, ancu à u ghjornu oghje è l'ora da u peccatu, è per e vostre preghie chì ricèvenu a gràzia è a gran pietà, glorificammu in a Trinità un Diu, u Patre è u Figliolu, è u Spìritu Santu, ora per sempre è sempre è sempre. Amen ".