Preghjonu "Amulandre i Evil Heart"

In a vita di una persona sò spessu i periodi difficili, è ùn ci hè micca simplicemente un pocu putere di trattà cun tutti l'avversità è i prublemi. In quessi situazione, parechji sò à turnà à i putenzi più avanzati per aiutà. A preghiera di a mamma di Diu "U dulcura di i corazze u male" hà un putere tremu. Aiutà à e persone di trattà à i prublemi fisichi è mentale. Per pronunziallu hè pigliatu davanti à l'icona, chì hà u stessu nomu.

U icona dirivà a Mamma di Diu, chì hà sette spiegli in e so mani, simbulizeghja i piccati umani più impurtanti è mortali. I spondi sò arranjate cusì: trè à u dirittu è a left, è una puntualità. Ci hè ancu un icone assai simili, chì hè chjamatu "Seven-shot". Hè scritta ancu a Vèrgine cù spade, ma hè stata dispostu differente: di una parte trè, è nantu à l'altri quattru. L'icona "Cazzuti mitulanti" hè un riflessu di u pienu intensu chì a mamma di Diu viaghja per u so Figliolu in tutta a so vita. Perchè ellu hè sceltu u sett'anni spade, perchè questu simbulu simbulizeghja a cumpletta di qualcosa, in stu casu, suffreghje.

Preghjonu "Amulandre i Evil Heart"

E preghere prima di sta stampa aiuta à a ricunniscenza di i so sbagli, è à pattu per elli a culminazione.

In chì altru, aiuta à a prichera à a mamma di Diu "Amucielu u Corazzi Evil":

  1. U scopu principale di sta stampa hè di libbirà e persone di penseri malevolti è cuncritte diverse atruità.
  2. Hè permessa per esse stanca è prutezza a so casa da l'arribata di e persone cun malu intenzioni. Hè per quessa hè ricumandatu per avè in a vostra casa un icona "Riparazioni di Evil Heart".
  3. A preghjunu per l'icona "Suduvante i Evil Heart" hè ancu lettu quandu chì i cunflitti è malincipiti sorpassenu in relazione incù l'amare. Parechje chì sapemu chì a mamma di Diu hè u prutore principalu di a famiglia di a famiglia. Oghje appellu à u so aiutà aiutà l'armunia, l'amore è u calore in a famiglia. Hè nutate chì aiutabanu in relazioni trà e cagiuni è in i paisani tandem-i zitelli.

In u pianu di orazione ortodoxa si pò ancu truvà l' Akathist à a Mamma di Diu "Amuciu l'Evil Heart", chì hà un grand poder. Pò esse leghjite micca solu per a ludari di a Mamma di Diu, ma ancu in situ situ difficili, quandu avete bisognu di aiutu è sustegnu.

A preghjunu ùn hè micca un sèculu di parolle è questu quì ncontra i putenzi superiore, hè necessariu di piglià in certu regule di pronuncia. Prima di tuttu, questa scuntetta à a sincerità, perchè e parolle parolle devenu da u core. Hè assai impurtante hè una fe unshakable in Diu è a so forza.

Cumu leghje leghjite l \ 'preghjudiziu prima l'icona di a set arrow "Softening the Evil Hearts":

  1. Hè megliu di dì a parolla davanti à l'icona, in ghjinochje o à pusà à una tavula. L'imaghjina necessaria si pò truvà in ogni tenda di a Chiesa. Hè ricurdatu ancu per vende a candela davanti à l'icona.
  2. Hè impurtante chì, durante a cumunicazione cù e Pertenezi Superiore, nunda ùn deve esse distractatu, è questu ùn si tratta micca solu stimuli esterni, ma ancu di i penseranu. L'attenzione si trattava solu nantu à a prichera.
  3. U prublemu di tuttu, seppendu a pronunzia di a preghiera nantu à u corpu ci anu una croce, è hè ancu ricumandatu per e donne per poni à un pochefeu.
  4. Avete bisognu cù u triplu utterance di a preghiera "U nostru Babbu", ùn ti micca scurdatu di esse batteziatu dopu ogni volta.
  5. Hè megliu di leghje e pricati in a matina è fate vene ogni ghjornu.

Ricurdà chì ùn deve micca bisognu di l'aiutu in dumandesi chì sò assuciati cù qualsiasi giru o interessu propiu. Ùn dumandate micca è punisce in nimici o l'altri populi. Tali appelli sempri senza risposta. Hè impurtante chì un omu si pentrezza di i so peccati è si limpieghja di tuttu u pesu in a so ànima.