Preghjunu da e ghjente malviziu

Ùn ci hè micca u ghjellu dolore per Diu. Ci hè parechji piccatori, ci sò i pani migliatti, ci sò solu purtà personu incorrectu. In principiu, ghjustemu una persona per atti, per un mumentu. Per pudè chjamà u male, avemu bisognu di vede dunque. Ma questu hè micca veru: una e a stessa persona pò esse u male, tipu, misericurdia è cruel. Tuttu dipende di a situazione in quale si cacciau. Hè a ghjustìzia di pricà per a felicità , l'alegria, l'amore, l'humilità di quelli chì site perchè. Dopu tuttu, una persona per u so dulore internu spessu risponde agressione è crucifanza à e persone chì ùn sò micca culpèvuli di qualcosa. Ovalendu per a pace in l'anima di a persona "mala".

Cumu prutegrate di u flussu di energia?

Inoltre, e persone chì splash aggressione pò dannu. Tali energia negativa destroyers nostra aura, è semi difesu. Per quessa, avete bisognu à amparà cumu custruisce un blocu protettivu chì vi salvià da a influenza perversa, ma ùn hè micca riflettendu u bumerangu di u male à u so difettu difendenti.

U megliu protettivu hè una preghiera da e ghjente malice.

Conspiracy di prutezzione

Prima di tutti, cunziddirannu u casu quandu avete bisognu chì avete bisognu à esse in cumpagnia di micca i più boni ghjusti. Diciunate chì site invitatu à visità è sapete chì micca chì tutti ùn anu invitatu da voi hè bellu. Ma ùn pudete micca ricusà (ancu s'ellu si evite micca una scontri cù un detective è un bonu modu), dunque averete bisognu di generà a vostra energia è di scorri à una preghiera protettiva da e ghjente malviziu.

Leghjiteite prima di abbandunà a casa:

"Ampara me, ò Diu, à una alta muntosa,

Pour in, O Signore, à i mio nimici

Ochji cù acqua fridda,

Chjama, o Signore,

E labbra è denti cù u so rubertu d'oru. Amen ".

Pratu di a mamma è a sera

Se ùn pudete micca evitari una colisazione cù u poviru negativu, è avete aduprà cù elli (per esempiu, à u travagliu), bisognu di una preghiera forte da i ghjovani ghjente per fà un murale micca punchedu trà voi è i vostri nemici. Sta preghiera deve esse leghjidia ogni ghjornu in a matina dopu à vaghjime è in a sera dopu à andà in casa:

"Signore Ghjesù Cristu, figliolu di Diu, guarda cun l'angeli santi è a preghiera di l'amata tutta di a nostra Matrona di Diu, da u putere di u dirittu onorevoli è a vostra vita, da a rapprisintazione di e forze divinità di u prufeta omu onesta è u precedente di u Signore Ghjuvanni è di tutti i vostri sante, aiutanu aiutà i piccati (ind) di tuttu u male, a soru, a magia, magia, da a ghjente crafty. Ma ùn anu micca pussutu fà noi perchè male. O Signore, per mezu di u putere di a vostra Cruz, guardate in a mattina, in a sera, in u sonnu chì vene, è cù u putere di a vostra gràzia, turnate è sguassate tutte e impurite perchè à l'instigazioni di u diavulu. Quellu chì hà pensatu o fattu, portanu i so maligni à l'infernu, per l'arti benedettu per sempre è sempre. Amen ".

Oberegi

Cum'è sapete, i zitelli sò attaccati cun un fille rosu da l' ochju ghjocu , è da i detractori, pin the pin à a robba. Avemu suggeratu chì avete un tali pin, anche si in u vostru ambiente, tutti sò assai amici è pacìfichi. Per ghjucà à l'aura hè abbastanza è una vista oblicu di un passeraghju in fegatu. Inghjughe un pinu, leghjite u guardore di a preghiera da e ghjente malviziu:

"Sàlvataghju nantu à a strada, Signore, da e persone maligno è di penseri unkind. Amen ".

È se vede chì à u ritornu a pin hè unbuttoned o, più peggiu, era persa, assicurendu chì qualchissia volia male. Inoltre, nota chì u sensu.

A Preghera di Ghjesù

Tutti issi prigheri sò longu è micca cusì faciule di ricurdà. Di sicuru, sò più prublemi di leggi in casa quandu sò scritte davanti à voi nantu à un pezzu di carta. Ma à situazzioni crìtiche, quandu l'aiutu urgente hè obligatu, ricumandemu chì dite a prighera di Ghjesù, chì ti pruteghja da e ghjente malice. Hè assai sèmplice di ricurdà:

"Signore Ghjesù Cristu, Figliolu di Diu, aghju pietà di mè, un piccatore".