Chì aiuta à l'icona di a mamma di Diu "Economissa"?

Icona di a Missa di Diu "Economissa" riferisce à u destinazione principalu di a Vèrgine nantu à a terra, è hè inclusu in i cincu iulei principali in u monte Athos. Appena appena dopu a Vèrgine Maria vènsenu da u celu è si prisintò à l'Ancien Athanasius, chì fundò u monasteru à u monte Athos. À quellu tempu una gran famine si cuminciò è a ghjente si messe à surtite da a muntagna per esse salvata. Sicondu a legenda viginti, a mamma di Diu hè vinutu à u monacu è hà dichjaratu chì ùn pò micca preoccupari da a so casa, quandu guardarà custu locu. Ellu stessu prèdditu per ellu cum'è Economist-Domostroitelnitsey. À u duminiu di u Teatokos, Athanasiu hà vintu u so staffu à una petra, è l'acqua da ellu, è chì a furia interessante miraculosa still exists. Ma sempre, a mamma di Diu hà dettu chì ùn deve esse un economista in u luglio. Quandu u so ritornu à u tèmpiu, Athanasiu vide chì tutti i prugne eranu chjappi. Dopu questu, u monasteru ùn hà bisognu. Parechji sò interessate in ciò chì preghjite per avè u icona di a Mamma di Diu "Economissa", perchè ellu hà grande putere. Ci hè un grande quantità di evidenza chì l'icona hè miraculosa.

Ciò chì hè ridutta nantu à l'iconu "Economissa"?

L'imaghjera mostra a Mamma di Diu, chì si trova nantu à u tronu, chì simbulizeghja a so grandeur reale. Cù a so manu manu teni a Ghjesù, è a ghjuste mostra un gestu di benedizzione. À ogni latu sò illustrati dui angeli chì sò in una pusizione preghiera. Dapoi l'apparenza è finu à l'oghje, l'icona di "Ecunumia" si trova in a Chiesa di u Pubblica Risorse di u Monte Athos. Malgradu u fattu chì un gran numaru di e chjese di parechji paesi dumandatu à purtà a faccia di a Vèrgine, ma ellu mai abbandunà e parete di u tempiu. Siccomu e donne ùn sò micca permessi à u monte Athos, solu i rappresentanti masculi vistanu l'icona.

Cosa aiuta l'aiutu di a nostra Signora di l'"Ecunumia"?

Ogni annu u 18 di lugliu, ci hè una celebrazione dedicata à stu icona, è in questu ghjornu a memoria di Atanasius di Athos hè onoratu. Questa faccia di u Teatokos hè assai putente, perchè u cleru ricumandemu chì l'anu in a so casa. Enumerate what helps the icon "Economics" pò esse una longa ora, postu chì a mamma di Diu hè u principal assistente di e persone in risolve assai prublemi . Prima di tuttu, hè necessariu di indirizzà à i persone in necessità chì anu avutu fami di fami o finanziarii. À l'agricultori, vi assicurà a bona vende. U icona "Economissa" hà un significatu spéciale per l'impiegati, per aiutà à salvà di fallimentu, è ancu per sullivà l'affari à un novu nivellu.

A preghiera di l'icona "Ecunumia" sona cusì:

"O, a Signora più notuali di u Teatru, a nostra Motherland Motherland Superior, tutte e monasteri Ortodoxi di a vita monaciu, in u monti Mount Athosesti è in tuttu l'universu! Ricivate i nostri humili preghje, è fàtene turnà à Tuttu u nostru Diu generusu, perchè pò salvà a nostra alme cù a so gràzia. Mira con nosotros con tu misericordioso ojo y haz nuestra salvación en el Señor mismo, sin la misericordia de nuestro Salvador y tu solicitud santa para nosotros, nosotros, maldito, no podremos realizar nuestra salvación, como si lleváramos nuestra vida en el bullicio del mundo, porque el tiempo se acerca a la vendimia de Cristo U ghjornu di u Judgment Dread. Ma noi, pernate, perisce in l'abissu di a piccatu, a negligenza per a nostra famiglia, secondu a parolla di l'ànghjuli, secondu a carne, di a vita: cum'è l'ultimi monas da a negligenza di a so vita, saranu cum'è u populu mundiale, è u ghjornu oghje se veramenti, perchè a nostra a vita monastica palesa cù a so vita nantu à u mare trà e grandi tempestate è u tempu: u nostru santu monasteri in u polu persistenu per i nostri peccati, u Signore All-Righteous nostru Ghjesù Cristu, un piacevule, ùn ci hè un indettu, senza capità per prustesi. O nostru più dulce, Abbess! Cumunu, u bandatu sparghje di Cristu, in una è salva tutti i cristiani Ortodoxi, cuncessendu a vita celestone à l'ànghjuli è tutti i sante in u Regnu di Cristu Diu nostru, unori è gloria cù u Patre è u Patore è l'Espriu Grazzessa è Vita per sempre è sempre. Amen ".