I Monos vanu in Mars, ma i Stati Uniti ùn vulianu micca di sapè!

A NASA ùn pò micca esse aghjustatu a so "vivenda" trova in Mars. Scuprite chì vive in un pianeta misteriosa.

Pi assai anni, l'umanità hè stata cerca un pianu aptu per a culunizazione, se ne necessariu. A terra hè morta - nimu di i scientisti sò pruvate d'amparà. L'Ecologia degrurana u ghjornu oghje, è a radiavi ultraviolet hè minacciata di creà a populazione di u mondu sanu vivu. L'agenzia americana A NASA rici ca truvò una solu suluzione à u prublema: sicondu l'assicuranza di i so rapprisentanti, Marte sarà adattatu per a vita à u 2050. Ci hè chì u pianeta era abbastanza vicinu, ma invechjendu u nivellu di nitrogenu in a so superficia. Solu in l'ùltima annu Ci era ancu dui provi: i restani di una lagarda antica è un sito vivo!

Cumu l'incontru di u cranu è di u schedettu di u tirannuu da u "pianeta rossa"?

Mars rovers inseriscenu sempre qualcosa in un parenu distanti, ma sta volta u troppu troppu inespettatu. Prima, i scentifichi decidenu chì vedanu una petruccia rara in una lenza di u fiumu seccu. Studientu a scena per parechji misi prima di dicidiri di esse l'ipote di più prudigi chì hè più un fossili ca una petra reale. In a forma, hè assicuratemente identicu à u cranu di u tirannuuriu - u più predatory è di i periculi di dinosauri. Hà vintu in a Terra, ma mortu 65,5 miliuna anni fà.

U studenti di ufologu Scott Waring hè vinutu à a cunchiutzione chì Marti avia statu abitata da una grande fauna prima. Quantu di u grandu giganti di a lucertula, una volta ind'u so superficia, dicenu ossigenu enormi chì stanu vicinu à u cranu. I raggiune di a so morte ùn ci hè chjaru: forse questu hè a stessa carenza di nitrogenu, senza chì l'attività vitale di qualchi serè viventi hè impositu.

Monkey, chì hà sappiutu di surviglià à Mars

Tuttu u listinu ufologu Scott Waring hà sicuru chì un animali hà amparatu à surviglià in Mars cun un minimu di nitrogenu. Questu hè un scimmia, chì, cum'è sapete, s'addatta per sentu còmernu in a selva è in i glaciers islandaisi. Dice Waring dedicate a maiò parte di a so vita per un spettaculu detallatu à e fotos da Mars, hà sappiutu di truvà micca solu l'anticu craniu, ma ancu una altra prova chì a vita nantu à stu pianu hè pussibule.

In una di i ritratti, Scott anu vistu un scimmia assicurate nantu à una roccia vicinu à a muntagna. Perduva

"Perchè l'infernu fà chì i boggiori è i zoològgini ùn paganu micca l'attinzioni à i ritratti di Marte, induve un esseru vivu - un babbone o un babbone di i steppi africani - si trova nantu à una muntagna in un penditu?"

In a so racolazione ancu quì ci sò ritratti, figuri in quali s'assumiganu surci, carri, crabs e scorpioni. Persone sculpite nantu à petra, ierroglfici, pittura paintta - tuttu questu era vistu da altri scientifichi. A NASA preféde micca di discussione cù i ghjurnalisti, ma ancu ùn impedisce a so prisenza in a reta. Ufologicani crieranu chì i Stati Uniti sò solu teme chì Chine prima vanu à colonize Mars dopu a cunfirmazione ufficiali di sta informazione. Ma chì aspetta u stessu astronautori americanu, quandu passanu in u "planet red"?