Stile di technu in l'internu

L'altru Techno in l'internu attestatu durante u rapidu sviluppu di a tecnulugia d'informazioni - in i 80 anni di u XX sèculu, è da tandu ùn hà micca perditi a so rilevanza, spessu "settling" in l'interiors di l'abitazioni muderni.

Techno in l'internu

L'estremitimu technu ultra-mudellu hè improbitu di truvà una risposta in l'anima di l'amatori di cunfortione di casa. U ghjovanu ghjovanu è di sviluppu, hè più prubabile chì l'abitanti di un spaziu ghjuventu di studiu spazziu, a casa di una persona in busyia, chì, in u so primu vistu, hè simili à una sala di produczione, ma questu hè l'estetica di u technu.

U primu chjaru chì caracterizeghja u tecno in l'internu hè spaziu, ùn hè micca smanitatu: un minimu di mobili, un massimu di utile hà intelligente, quì e posti luminosi spuntati di bouquets o d'òpere muderni. A stanza in u stilu di u tecno sò generalmente dipinta in un sciccareddu culore biancu, riccu in details of glass and metal. U Mobili hè normalizatu, "picatu" è raramenti cuntene curbe di lignu è linii, in particulare fatta di cuoio, metalli o u lignu wenge. In generale, u mobili in u minimu tecnicu hè un cantu separatu, hè cusì minimalisticu quantu hè bellu. Di solitu esse mobili è trova abbastanza bassa, soffiu è stufa sò largate sedenti, armari fussini cunti di metalli è si poni - u travagliu hà utile di artisti di avant-garde, parevanu volte in l'attitudini constructivi più inespettati.

Però, a fantasia di i diseggiani, furtuna, ùn hè micca finita cù a creazione di u mobili. Hè più interessante per observà i detalls, cum'è per esempiu, tecniche. E volte, è in spessu, ancu e formi spavintusi sò più parechji rimi di e nave spazii, o, almenu, di l'equipaggiu di produczione. Nta stu ditagliu, tutta a "explosione constructivista" di u stilu tecnicu hè più vidu.

Cucine in u stilu di techno

Di tutti i camere, hè a cucina in l'u stilu di u technu chì attraia una attenzione particulari, postu chì hè l'enfasi di tutti i tecniche tecniche novu creatu da l'omu. In u veru tecno-cucina, a tecnica propria hè quasi invisibili, postu chì hè chjaramente in u facciata di a mobili di a cucina, ma l'ordine è u minimalismu di stu stile si ponenu nantu. E facciate di cucina si sò principarmenti cumpunuti cù pannelli lacati, o foglie solidi di metallu. I muri di a cucina sò in particulare "nudi", micca coperto cù gesso, a superficia di bria hè spessu chjucata cù una pintura bianca, o resta invalia. U lavandulu di cucina di mosaiche in solitu hè spessu sustituitu cù foglie di vetru, o metalli è dispusitivi cù l'aclaratori forte nantu à i chjappi eleganti.