Comu per liberà di l'ochju bè?

Assolu chì ogni corpu cù u campu di l'energia pò aiutà à ridivà di l'ochju. Pò esse divèrcanu ballu, stannu, rapidu corpu, travagliu fisicu fisicu. Un gattu pò ancu esse un helper in a fede di ridivà di l'ochju. Cum'è sapete, i misgi sò un certu putenzi supernaturale. A vostra mascota pò derà di l'ochju ghjocu , senza fà daveru.

Per sguassà l'ochju ghjucatu, u geranium hè assai efficace - assicuratevi di cumprà sta pianta è pona in i lochi di u vostru appartamentu duvete spende a maiò parte di u tempu. Se l'ochju ghjocu hè assai forte, è ùn sò micca uttene aiutu mette prudutti sposti, pruvate un metudu più effittiva, chì discendirem davanti.

Quandu si removes the evil eye, debite adirte à certi reguli. Per duie simani prima di u rituali, ùn pudete micca manghjà i manufarii chì cuntenenu carne è pisci, è ancu eddu alchimista. Tutti i ghjorni avete bisognu di leghje a prigione "O nostru Patre" è andemu à a chjesa per mette una candela nantu à a vostra salute.

Hè impurtante per ricurdari a regula siguenti: ùn mai conduite ritu màgichi per in divertimentu, pigliate in seriu. Questu avete da aiutà per pruteguerà sè è i vostri amare di i danni.

Elimine l'ochju bè cù l'aiutu di un ovu

Cumu sguassà l'ochju bè cù l'aiutu di un ovu? Scorri à l'ochju perchè un ovu hè quarchi unu di i modi più faciuli è più famosi.

Avete bisognu à un ovu frescu, chì ùn era micca in a fria. Must be bianchissima. Rinfiemu sicurezza sottu à l'acqua - questu hè necessariu per l'ovu per esse energii purificati massimi.

Rite hè migliu in un locu luminosu, prima di a matina. In a sala ancu ci era una chjesa di a chjesa illuminata.

Quandu finiscinu tutte e preparazione, avè passatu à u stessu prucessu di sguassà u gattivu occhiu cù u ovu. Pigliate u ovu in a vostra diritta. Allora accuminciamu a rotulu nantu à u corpu di un omu senza un spartimentu. Cumincià u ritu da a testa, andate dopu l'ovu in ghjiru à u collu, po esse cuddini à a spine, in u so ghjornu. Avete bisognu di finisce un ghjornu chì fate un ovu in tutte u vostru corpu è truvate à u nivellu di u nivbu. Assicuratevi di ricurdari - pudete furnisce l'ovu solu in a direzzione di urariu. Duranti u roll-out, avete bisognu di leggi u "nostru Babbu" tuttu u tempu.

Dopu chì finiscinu u rituali, fate l'ovu in una tazza d'acqua. Aspettu pocu minuti. L'ova compostu pigghianu a furmazione chì pudete stabilisce se mancau di perdiri l'energia negativa. Sì ùn avete vistu nisun'annu à l'ovu, è u biancu d'ova cù l'inzuccarazione stava nantu à u fondu, affine chì avete liberatu di l'ochju perchè.

Dopu u prucessu, assicuratevi di perdiri l'ovu è l'acqua chì l'avete spressatu. Hè megliu per sipolte in un locu luntanu da e persone. Ùn vi scurdate di lavà è bèviu l'acqua sante.

Cumu sguassà l'ochju ghjocu di un zitellu?

Ogni donna hè preoccupatu cumu per sguassà l'ochju ghjocu di u zitellu. U figliolu - a creazione di senza difesa, è sò più spessu influutta di u gattivu occhiu. Finu à un mesi, ùn hè micca cunsigliatu per vede u natuvatu à qualchissia, nè u più vicinu. Ci hè un modu per aiutà à prutezzione di u vostru zitellu.

  1. U padrunfu burni un match o un carbone, è u cundiscisce fora à l'intrepente attraversu u spalle à mancu.
  2. Ùn lascià qualcunu l'elude tuttu u vostru pocu. È ùn fate micca tù stessu.
  3. Ùn permettenu micca à vede à u zitellu perchè troppu longu. Inoltre, ùn hè micca cunsigliatu per a mamma per ella à vedende prestu à u zitellu durante u so sonnu.

Cume di determinà se u vostru figliolu hè stata sparata ? Comu accumincia a sfraccià, sceglie i so pedi, stetta di manghjà, cuntintà chianci.

Ci sò parechje manere di salvà u zitellu da u ochju. Pruvate usà un metudu anticu simplice. Per fà u rituali, avete bisognu à preparà a mezza litru di l'acqua nevicata ordinali, sseci cullettes, preferibile argentu è una tazza bianca. Pigliate tutte e cuperte in a manu manu mancu tenendu quellu di u vinu, in a manu diritta pigliate una barca d'acqua. Cumincià per valdi l'acqua nantu à e spese cù un pianu jetu, mentre leggi "U nostru Patre". Quandu, perchè, cundite l'acqua, lavate a faccia di u zitellu è l'asciucà senza scazzate.

Cumu identificà l'ochju?

E boni ghjovani è ghjovani spessu saranu invidighi, è per parechji razze diffirenti: l'aspettu, a carriera, i relazioni - in ogni esfera pudete diventà l'ughjettu di l'ill wishees. Inoltre, una di e causai di l'ochju perchè pò esse a còllera. E quarchi cosa passa tuttu inconsciente. A strada, a più veloce l'ochji gatti diventa da straniere, i passageri, chì l'hà guardatu. Eppuru si avvicinavanu subbitu a seguita è pruvate di disperse di i so negattivi.

Per scopra si ci hè un hexu per voi, andemu à a chjesa è mette una candela per a salute. Sì vi si sdrughje - vi pudete mette sickse, avete sentu malatu, a testa fala spiegarà, è i vostri zuttati hanu vultatu. U primu ciò chì ci vole à fà quandu vi vultà in casa hè di piglià un pranzu, mentre imaginate chì, cù l'acqua, piglià tutte e cose è stranguli. In particulare da u ochju hà vistu à pruteghja u bagnu, ancu mostra tutta a contaminazione energetica. Se ùn pudete micca suluzione nantu à u vostru cù u gattivu uvientu, vale da vende in daretu in u mègliu brucu.