Angeli Quelting

L'arti di fabricà o quillu di furmagliu hà longu l'immensa popularità micca solu in a vastizza di u nostru paese, ma in tuttu u mondu. Questu ùn hè micca surprisante, perchè cun tecniche simplicità, taglioli stritti di carta si usanu in articuli novi: figuri di e persone è animali, fiori, farfantarini, ritratti è assai, assai più. Oghje avemu aduprà per voi cumu fà un anghjulu fora di quilling. Un tali anghjulu pò esse colpi à un arburettu di Natale o prisentatu à una persona estimata in Valentine's Day. Hè i angeli in a tècnica quilling chì a nostra classa maestra hè dedicata à. Facemu una figura voluminosa, utilizendu per questa teknika simplici, cusì à fà un tali angel in a tècnica di quilling, serà ancu capaci di i zitelli è maestri innucenti. U cumpunenti principali di successu: una bona intima è fiducia!

Per fà un ànghjulu, bisognu:

Cumpiemu à travaglià.

  1. Da u cartulare biancu torna un travagliu strettu è piace à a punta. Demu un rotulu una forma cônica, squeezing a so media cun un lapis. U torse di u nostru anghjulu hè prestu.
  2. Da e pezzi petitsi di carta marronita facemu u nostru anghjulu pocu manigliali è pegate à u troncu.
  3. Da u paper marrone torna un rotulu rigatu - una capu per u nostru anghjulu. Guariscenu a testa in u corpu.
  4. Perchè i capelli di l'anghjulu, pigliate uni pochi di parechji pezzi di carta marrone, i mette è ghjuchinu i so cunsiglii. I risultati cumposti seranu pegati à a testa di a nostra craft.
  5. Da u cartulare blu face custruimu un alatu di l'angelu. Per fà questu, piglià picculi pezzi di carta è ghjuveddu i so cunsiglii. Guariscenu e so ale à u spalle di l'angelu. U nostru maravu angelu in a tècnica di quilling hè prestu!

In a tècnica di quilling pudete fà un core bonu .