19 cosa per fà prima di diventà parents

Avete bisognu à diventà un primariu?

1. Attend parks d 'amusement.

Cû avventu di i zitelli, i visitati à i parchi di divertimentu seranu limitati per vede caratteri vistori, cantu corale è zitelli di zuccherinu. Cusì, aghjunghje u mumentu: piglià un passaghju nantu à u passageru di cursa riclavammi è caminate finu à u vulete.

2. Sfrancate soldi.

Questi i cumandamenti sò ridusienti: i zitelli sò carichi.

3. Get a dog

I amici amici sò perfetti per preparà per u nascita di zitelli.

4. Aghjunghjite a più littérature sobre parenting.

I libri nantu à a criazione di i zitelli sò sensu di leghje, ma a maiò parte d'elli vi daranu micca solu per piglià a cura di u to figliolu durante u primu annu di vita o più. A scaccia cu una storia di a relazione trà i genitori è i zitelli ti darà assai più: pudete piglià un ritmu cumprendente di l'essenza parentali cù tutti i vostri piacere, dolore è, in finesse, veru piacè.

5. Move à u locu induve sempre hà sunnutu di campà.

Sempre hà sunnatatu di sapè cumu hè questu campu in una metropole, in un paese o in un altru paese? Sì cusì, pudete avè bisognu à piglià stu passu ora! Decide in un cambiamentu dramàticu di a vita dopu a nascita di i figlioli assai, goraaaazdo difficili.

6. Pruvate per fà qualcosa estrema.

Entendi que voi in a risposta à una petite persona chì hè in tuttu dipendente nantu à voi, prubbabilmente, impediscete di saltà di un acantilu o di participà à una coru di tiru. Allora se vulete fà qualcosa estrema, da quì hè issa ora.

7. Viaghju.

Per vede u mondu hè assai più faciule quandu avete bisognu à pagà un solu bigliettu, inveci di, dì, quattru.

8. Amparate cù l'alcoolate sè se sente dipendente.

"Doppu? Oh, ùn aghju micca ... ùn puderebbe ancu ... "

Ùn ci vole micca dettu l'alcoholu solu perchè vo vulete diventà u genitru, ma se u so usu hè veramente un prublemu per voi o cumincià à diventà unu (è sì cunzienente à questu in u vostru cori), andavanu definiteve sempre di tene di bè. Dopu tuttu, ùn hè micca ghjugale per fà un zitellu à stu mondu, alluntanatu tuttu ciò chì hè.

9. Ask your mom and dad what it means to be parents.

I vostri parenti hà amparatu ochju i so diffarenti di u ghjornu in a so zitiddina, ma ora puderete (è duvite) dumandate quale hè st'omu per elli in risaltà in a realità. Chì era u più difficiule? L'apparenza di i zitelli affectà e so relazioni personali? Una conversazione franca nantu à issi temi aiutanu à capìstivu ciò chì l'apparenza di i zitelli veramente significa per voi.

10 Aprèntu megliu a vostra ànima anima è diventa a cumunicazione cù l'altri.

Fighjendu nantu à cura di l'altru durante parechji anni, permettenu di creà una basa solidissima per passà u periodu di l'aspirazione di i zitelli, quandu i rilazioni tendenu à diventà più difficili.

11 Obtenite una educazione.

Ancu si pò cunsecià l'educazione è a crianza di i zitelli, ùn hè micca cusì simplice! In più di u fattu chì avete bisognu à acquistà una educazione, duverà finanzià soporta a famiglia è esse mamma o papà. Se tenete l'oportunità di finisce i vostri studi ora, è più tardi, fate.

12. Vai a restaurants.

Cù l'avventu di i zitelli, pudete manghjà da a casa solu in cafeti famigliali, è cù uni pochi eccezzioni pudete andà à i vostri ristoranti, ma cù l'inconvenienzii è di l'infeitura per una babbu, affisso d'esse sicuru d'avè visitatu quì stani stabilimenti oghje!

13 Diverte u più.

"Perchè amu partitu".

Avete probabilmente intesu e lettite da parechji genitori chì ùn avianu micca tempu di ghjovanu è divutu. Dopu chì avete un ziteddu, avete acquistatu automaticamente u status di un adultu responsibile. Cusì ùn corre ùn si sentenu a sedienta per divertisce.

14 Fai a maiò parte di a carriera di a carriera.

"Cum'è un capu".

Comu avemu digià nutatu, crià i zitelli ùn hè micca un piacè caru. Dunque, a più raielu di avantaghju quantu possibili in a scola di carriera, per creà e cundizioni favurèvuli per a so educazione successiva.

15. Sapete tutte ciò chì sempre hà vulutu sapè.

Questu ùn averà micca solu l'auto-satisfacità, ma ancu allevà l'idee obsesivo nantu à i 20 anni vicinu: "Quandu questi anu crisciarè, fatevi tempu per amparà à toccu a chitarra!"

16. Amparate tutte nutturna.

"Aghju pigliatu trè cocktail e un tazza di cafè".

Avete tanti noite di suli senza permette di voi, in particulari quandu i figlioli sò petite, ma ùn hè micca a to vulintà. Hè per quessa pruvà à vintu anni prima di l'apparizione di i zitelli per chì l'unica raghjone per a ventezza à 4 à a dumanda era divertitu senza restu.

17. Piglià e decisioni spontani.

"In Vegas, criaturu, in Vegas".

A vita di i genitori passa contra l'adopzione di decisione spuntanea. Per quessa, quandu ùn avete micca figlioli, è ci hè una opportunità passante, per esempiu, per svià l'Everest, avete da fà.

18. Be egoese.

"Stu partitu hè in mo honor!"

Quandu avete zitelli, guasi sempre avè dettiru e so bè questi nantu à i so propii. Cusì, coglie u mumentu è ùn ti ùn scurdate di pamperu propriu qualchì volta.

19. Aghjunghje l'armunia.

Sì avè un cuntestu risultatu da a zitiddina, inseguranzia chì pesa nantu à tè, o qualsiasi altre prublemi chì ci vole à esse risoltu, hè issa ora per piglià a cura di elli. Ùn pudete micca raffurzà una personalità rializatu in i zitelli, ùn sia micca sicuru di u vostru.