Cumu aduttatu i scarpi?

A volte in u vestitori si trovani calzarii chì anu vistutu da a moda, ma tira a so manu ùn hè micca ghjustu, perchè a qualità pò esse digià digna. Chì deve fà? Di sicuru, per dà una nova vita! Ùn sapete cumu di decurallu e vostre propriu mani cù i sapori vechji? Allora u nostru articulu serà utile.

Più brilliance!

Per esempiu, avete barche classici classici, chì site fatta bè friddu. Pudete "revive" elli in literally in half hour. Preparate a cola, purpurinu di u culore adattatu è vernice spumante. Pujhe un ghjurnale sottu à i scarpi, sgrassate a so superfluzione di u sopra cun alcoolate o liquidu per rinfreserà vernice. Puderaghju prestu a lubricate tutta a superficia tratta cù cola è spruvà i scarpi bè cù lugplà di ogni culore chì ti piace. Puderanu u purpurinu chì ùn hè micca stuck, aghjustate à chì si secca completamente, è po appliate una strata fina di lacada bianca nantu à u purpurinu. Certu, ste calzature ùn sò micca praticali, ma hè megliu di raspià diversi volte di sparà.

Pudete copre tuttu u superfiariu di i scarpi cun linui, ma i frammenti separati (talonni, talonni, sole o socks).

È avà da cumu di decorà i scarpi cù stiddi spumanti o elementi mirrorali. Tuttu hè assai semprici! Ci hè un buffuni cù elementi decorattivi, cola è decorate i scarpi, cuncintendu u vostru gustu. Ricumpendemu cù pinzeri quandu attaching chaglii. Questu avete aiutà à prevene l'apparizione di molti siti di cola in a superficia di u calzari.

Vulete decorar u ziteddu di i zitelli, ma ùn sapete micca quantu? Utilizà e cintes! Tali calzarii boni addiventanu un alloghju luxu à a principessa o fata nantu à a matinee di l'annu.

Ùn àbbia paura di sperimenti, fantasìstanu, è tuttu saldarà! E i vostri pagliaghji cuntenuti seranu prutestate di esse esclusivu.