Biscuttinu da i ghjurnali

Triciclo di farfacci di i tubi di ghjurnale hè un prucessu fascinante, ma u tempu. Ma u risultatu hè vale! In u nostru MK, a tecnica di tissutu un pappu d'ovalu da i ghjurnali hè ridutta di qualchì dettu. Allora accuminciamu.

Avemu bisognu:

  1. Prima di inizià a teuritura di un agriculu di pane, parechji documenti di tubi sò fatti di ghjurnali. Per fà questu, dividite u ghjurnale in foglie separati, vinduti dopu ogni carta da u cantonu cun un scalu di lignu. Corner l'ultimu bobbinu cù ciule, d'aspittà, finu à a siccatura, sguassate i pezzu. Nunda complicatu, ma u prucessu hè moltu monotonu.
  2. Avà pozzu sei tubi in orizzonte è 8 verticamenti. Avemu centru ottu ghjungi in parechji, è avemu da principià per intricà in un circhiu, formanu u fondu di u breadbox. Se a larghezza di u tubu ùn hè micca abbastanza, allargà cù l'appiccicavanu un altru tubu à a fine. Per fà più còmicu per u travagliu, aghjunghje i tubi cù a robba in u sustratu di cartuni. Dopu à l'uttavamita di u 10 puzzu, pudete trasferitu u pruduttu à un moldu di metallo, attache u lavu di robba. Continue inseme à a riva di u moltu.
  3. Quandu l'altezza di i costi hè u listessu chì avete stabilitu, fate a fini di i tubi, passendu à i loidi furmati da i tubi vicini. Inoltre, intivarete a panedda di panore. Ma a so magnitudini deve esse ligeramente chjappiutu da u grandu di u panchina stessu. Sè siddu vulete, decurbe a tapa cun un manicu. Per fà u novu bastimentu è più piacevuli, pudete pintà, è dopu copre cù un vernice chjaru. Particularmente impressore hè u culore di legnu naturali. Stu trattamentu prumove a vita di un pezzu di carta. Inoltre, u prucessu di purtà pane da migghiara serà più simplice.