Celery apricot - crescente

Ricorsu, un stilunatu di crescita hà diventatu sempri più, cumu nutrazione propria. Aduprà cù questu, a pupulazioni di l'api addiventanu, chì hè cusì rico in vitamini è microelementi benèvuli, hè ancu usatu per a perdita di pisu . L'arbureti hè micca cusì faciule. Quandu si riferisce à quelli raru di rappresentanti di a flora, chì sò stati primi utilizati com'è medicina, è solu avè truvatu u so postu in a cucina. In questu articulu avemu dettu qualcume u celellu cherry.

Aprici api - pianta è cura

  1. Per u cultivo di apicchio petiuled, hè necessariu di divertisce un situ cù un terrenu fertili, bellu illuminatu è ventilatu. Sò devi esse cunsideratu chì l'apiellu hè bisognu di riabilimentu: di mediu, un metru quadru di terra avarà bisognu di duie cati d'acqua.
  2. A piantazione di apicchio petiuled in a zona cintrali di Russia accumenza cù u cultivatu di piantini. Seeds per ella sò stati à a primu di marzu, è in i paisoli di pianta aperta sò trasferiti in a primu decenniu di maghju.
  3. Plantate e piantini in e trinchezzi appiicati prestu, chì abbandunèghjani trà e piante di 20 cm. Immediatamenti dopu à stenderaghju, i letti cù mudeli sò cuparti per prutezzione di i ghjacci possu. Circa una simana dopu, quandu i pianti sò sbagliati, u refuggiu pò esse spusatu.
  4. Dopu à 10-15 ghjorni da a pianta, u lettu cù l'apicultori deve esse fecundatu. Per u principiu di vestuti , Mullein , urea, u ferrie di pollula, diluting in acqua in a proporzione di 0,5 litri di fertilizzante per 1 bucket d'acqua.
  5. Quandu i petioles alcune 25-30 cm in u largu, cumminciate à blanchi. Per fà questu, sguassate i speddi di u lindumane, è i pecciole restu imbruttatu in carta, deixendu sferisce bisse in u sole. Prima di a cugliera, cherchezchya di l'apicultori dui cullette.
  6. A cugliera di apicultori cumincià à culleghje in settembre-uttobre, cuddà cù tutta a pianta sana cù i radichi. A cicera di l'api rializeghja cù varietà di ubligatoriu.

Celery api - varietà

Sicondu quantu tempu è sforzu hè struitu di dedicà à u celinu in crescente, è deve esse elettu una varietà di sta pianta: normale o autore bleaching. L'arbureti autoliatichi di l'apiostu petiulatu ùn mancu bisognu di preparazione prelimiunale di a fossa, ùn deve micca bisognu à esse adupratu, a. da quì, è a cura di elli hè più faciule. Ma, cumu cun questu, sò più temerati di fretti.

Aprici api - difficultà in crescente

A maiò spessu, un horticultore inexperiene face au crescente appiccicare cù i seguenti prublemi:

  1. Mancosa d'umidità. A riabilitazioni inadegwate per fora ùn pò mancu appare per un pezzu tantu - a pianta vede sana, sviluppa bè, ma a parte medievale di i so pecciole si pò mancà.
  2. I armi. A maiò spessu, i vignaghjoli di e fitichi ùn sò furmati nantu à l'api cherries durante a seca. Un'altra raggiunia pussibuli hè chì i pianti sò micca sottumessi o coperto.
  3. Sbiglioli è babbalu. Siccomu l'apiamo l'alta umidità, quandu u babbu è i caracili attraiati da sumenti verdi sò spugliati petioles. Per salvà i pianti, avete bisognu à vigilà dinò a limpezza di i fila - scorri a basta, ripiglià i malati.
  4. A decadenza di u core. Hè pussibule detectar stu prublema solu à u tempu di a cugliera, ma si sviluppeghja da a penetrazione di bacteria putrefactiva in a pianta.
  5. Stitch cracking. Hè risultatu per l'irrigazione insuficente o per una soprappunzione in a terra di nitrogenu.

Cumu pudete vede, crescente d'api di celu hè una attività attualizata. In ogni casu, cù tutte e regule, avete ricevutu una vindite di sumenti cusuli è utili à a tavula.