L'acqua di i violettes?

Parechji pruduzuri ùn anu micca assai prufessiunale cose chì furnisce à qualsiasi pianta cù a cantina necessaria di l'acqua hè una materia prima trivial. In ogni modu, questu hè micca solu. In questu casu, hè impurtante find the golden mean chì a maiò parte di l'umidità chì si trova in u locu hè cunsumatu, ma ùn sò micca signalati di secare. Questu hè sopratuttu veru di e viole , chì sò cunzidietti com'è una pianta assai fina è capricciosa.

Cumu spessu a purificazione di acqua?

Hè impurtante nutarici chì ùn hè micca putente di truvà a risposta esatta à a quistione: quantu volte per urariu una viole? A freccia di rege dipende di assai fatturi, o più bien di u grandu è età di a pianta, a lumineria, umidità è a temperatura di l'aria, è ancu a cumpusizioni di u sustrato. L'acquessi esse muderatu è uniformi. I pianti d'adulti poni esse riduzzati solu se a culmu di a terra hè liggeru siccatu. In quantu à i giovani violettes, ci hè bisognu di più cuntrollu sensitivu di u gradu di umidità di a tarra, chì hè cunsigliu di mantene in mantene in mantene in un state maltu.

Chì l'acqua di acqua violevi?

L'acqua di pezzu per irrigazione deve esse difendu durante 2-3 ghjorni in un praticolu apertu, per evaporà u cloru, aghjuntu à l'urbe urbane. Per acqua una viole hè l'acqua necessaria di una temperatura di l'ambienti o ancu un pocu più crescente.

Quante hè cortamente l'acqua di i violettes?

Ci hè trè viaghji diffirenti di purè di e viole.

  1. U primu di elli viaghja da supra. Cù stu mètudu, i viole sò speddi in cima cù un corpu finu di l'acqua à u ciminu di u pome, pruvatu di ùn lavà a superficie di u locu. Per dichjarà cusì, hè megliu cumu usu d'una piccula regula cun un nasu longu o una siringa grande. Hè impurtante per assicurà chì l'acqua ùn hà micca ghjunghje à u puntu di a crescita - u centru di u viole, da quale u ghjovenu u folla criscenu. L'acqui si stà parechje quandu l'acqua da u fogliu di drenagiu cresce à scansa in a padedda.
  2. U sicondu mètudu hè regu di u fondu. A pignata hè spressa tanta acqua per puderà svià a terra. Approcità a metione dapoi dopu a rega, quandu u so pezzu di u pianu si spicca, l'acqua di sopra pò esse spumante.
  3. Ci hè un altru mètudu - u mischju di viole. L'esencia di stu mètudu di u riduzzu hè di cunducerà per u bagnu di u bacinu di u pezzu una struttura normale di tela o di qualsna cordia sintetica chì altrimenti hè reducuta in un dispusitore d'acqua. Per via di u capilarità, l'acqua di u cantu deve esse ghjuntu da u cisterna à u pezzu cù viole.

L'acqua per u viole in invierno?

Hè cunnisciutu chì in u invierno in violettes, cum'è in qualsiasi altri pianti, veni un pezzu di reste. Per quessa, u regnu di inguernu diminuisce davveru, in quantu à l'estiu, è diventa menu abbundante. In l 'invernu, hè cunsigliu chì u viulente sìanu aguerridùsu dopu un siccatu significativu di u topu. Invece, hè sempre predu di viaghjà regularmente e vostre animali verdi è evitenè l'asseccu di a cusimunda terra.