Cistite in cani - signa

Ci hè assai preoccupatu quandu u nostru queritu hè sick, è pruvate à prutezzione per pruteggià di stu tipu problema. In ogni casu, ci sò e malatie da chì ancu a vaccinazione ùn pò micca pruteggerà nimu. A cistite hè solu una tale malatia. Pudete micca micca solu e persone, ma ancu animali salvatichi. Perchè ùn ùn dumandate sè stessu chì i cani sò cistite, l'amici di quattru puglielli nantu à sta lista ùn hè micca escepzione.

A malatìa di u sistema genitourinariu di l'animali pò esse guarita sana, è ùn speria micca e consegni. Per fà questu, hè necessariu di cumportamentu di diagnosticu puntuale è per ùn spende à visità u vetu.


Cause di cistite in cani

Ci hè trè sottuspezii di sta malatia: infizziosi, tossica è allergii. A malatia hè carattarizata da un cursu crunulicu è agutu. Spessu, si sorgieghja da u fattu chì una infruenza entra in a buca. U sangu, catturicu brutta o limfa sò i modi principali di sparghje l'infezzione in u corpu. Se u cane hè disturbatu da metritis o vaginitis, l'infezzione insegna à a buca è da a vagina. Frà l'agenti causattivi di cistite u più cumune sò E. coli, streptococcus e staphylococcus aureus. I pedichi di a vucale sò ancu una causa cumuni di a malatia.

Ci hè questione quandu u sistema urintuariu hà parechji patologii è, in cunseguenza, un periculu sviluppa a cistitis. A menudo spessu face questu cuccioli. Spessu, a cistitis si trova perchè una petite hè statu in un scavu, o in un locu induve hè alta humidità, un ventu forte, o se hè sopra cura. Inoltre, a malatia pò esse quandu u cane hè stata in acqua fridda per un pezzu tempu, o per via di una catta alta in a temperatura di l'ambiente.

A maiò parte di l'animali hè malatu quand'ellu hè esposta à fatturi chì cuntribuiscenu à u sviluppu di cistite, per esempiu, a pruninziazione, u stinimentu, u partitu, a gravidanza, etc. Se l'animali pesa d'una malatia crònica, i causazione di a cistitis ùn dependunu di u tempu, sò più seri . Pò esse a presenza di pietre, tumuri, etc.

Cistite - signali è sintomi

I cani sò sempre un gustu assolianu. Ma se l'animali hè malatu, ci hè una diminuzione dramàtica. Se palpate a buca, a petite hà da u dolore. U zitellu falu urinate un pocu è assai spessu. Hè ancu à quelle ùn cuntene micca u prucessu di a micció, chì hè assai dulurusu. I cistite di i cistite quì sottu u primu.

Ci hè parechje altre signariu chì indicanu chì u vostru cane hè malatu: l'urina di l'animali si torna turbia, in qualchì volta pudete vede in u muccu o u sangue, è in i pus di l'organi sessuale. Ma in quantu à a temperatura, l'apetite, u vucu e l'augmentatu sedienti, ponu indicà micca solu cistite, ma ancu una altra malatie.

Se avete notte signali di cistitis in i cani, avete bisognu d'imbarcà immediatamente aiutu da un specialista. Dopu tuttu, a salute di u zitellu ghjè dependu di questu. Solu un veterinariu hà da pudè ritrucarà un furmazione di trattamentu nantu à a basa di a ricerca di laboratori, chì hè più efficau in l'affruntà cù a malatia di u so cane.

Tandu, cum'è un amare maestru, necessariu di creà tutti i cundizioni per a petite per rinforà. Traite u babbu cun suecia. Serà megliu se tu sguassate i catuzzi in u pavimentu, è in u corridore, fate un diaperu chì u cane urinate quandu ùn hè micca in casa.

Una dieta speciale, a través da quale pudemu usà e legumi in a razione di a petite, è ancu di prudutti di u latti, aiutà à l'animali in u trattamentu di sta malatia. Hè necessariu chì l'acqua pura è sempre dispunibili à u zitellu. Fulghjini di bearberry, da quale hè pussibule di fà una decocu, pò aiutà l'animali per rinforà. Ricurdativi chì cù cura degne, perchè malatie di i cani, cum'è cistite, pò esse guarita assai più faciule è veloci.