Khan's Palace in Bakhchisaray

U Palazzu Khan in Bakhchisaray hè a perla di l'architittura orientali di a Crimea, è migliori di turisti venenu à vedà ogni annu. U palazzu fù custruitu cum'è a residenza di i capipelli di u Khanate di Crimeanu di a dinastia di Girey, presumibule durante u regnu di Mengli-Girey I, à u turnu di u 15 è 16 seculu. A cità hè quasi a stissa età chì u palazzu, cum'è principia da esse in custruzzione dopu à a so custruzzioni.

Esperienze e vicissitudes di a storia di a Crimea, u palazzu di u khan cambiò a so locu, era riittatu è distruttu è ricustruitu. Allora, in principiu era in a gola di Atlama-Dere, ma u so valle hà prestu prestu prestu per a famiglia nobili è i servitori circundante, cusì u cumplicatu fù trasladou à a banca aperta di u fiume Churuk-Su. In u 1736, Khan-Sarai hà suffertu dà un incrucimentu u focu è hè stata tuturata sana da a cìnima.

U Bakhchsarai Khan Palace rifletti i migliori tradizzioni di l'architettura otomana è l'arti di quellu tempu. Ci hè diffesu significativu da e residenzi monumentali pompi di i maggiuri europei. L'edifizzioni di palazzi sò chjusi, scurciate, più com'è gazebos, circundati da i giardini, arburi di fiori è numerosi funtani. A rappresentanza di u paradisu in terra in u cuncettu di i musulmani hè a idea principale chì guided l'architetti chì disinanu u palazzu.

L'elementi principale di u cumplessu di palazzu

L'ingressu à u palazzu cumencia à u ponte nantu à u Churu-Su. Khan-Saray hè situatu à u basso da u liceu, mentri u bancu right hè occupatu da e carrughji di Bakhchisaray. Passendu attraversu u ponte, pudete vedà l'entrata di u nord di u palazzu, ci sò stati qualchi quattru, eddi chì si sò stati à diverse direzzione di u mondu. Hè una porta massiccia di lignu, coperta cù u ferru forcu, è decorata cù una cumpusizioni di dui sirvule intersindicati. Sicondu a legenda, a battaglia di serpente simbulizeghja u destinu tràgicu di a famiglia Gireyev, in onore chì u figliolu di Mengli-Giray hà urdinatu di custruisce un palazzu per l'edificazione di i so descendenti. A porta cumporta un pianu allu pavatu, induve hè urdinata di cullita di gruppi turistici.

In sopra a porta si trova a Torre Watchtower, decorata cù finestri vitrati videmugati è intricatu ornamenti orientali. À ogni latu sò i custruzzioni di u Svitsky Corps. In i tempi di u Khanate di Crimée, ci hà vintu numerosi khan vicinu. Dopu l'annessioni di a Crimea à u Imperu Rusu, ci si trovanu cusì cusì. Oghje ghjè un esposu etnograficu interessanti è u serviziu di l'amministrazzioni di u cumplessu museu.

Si passava un attrezzu largu, chì era assulutamente vacanti durante i tempi di Khan, perchè era quì chì u regnu hà riunitu i so truppi per spiccà i discorsi, puderete andà à e porte in u patiu di l'Ambassadoru. Hè stata deceta cù una fontana di petra intagliata è porta à u corpu di u khan, induve l'ambaatri èranu divintati, u divani era sedente, una reunione konsultativa, u corpu di guvernu di u Khanate di Crimée.

L'intrata à a custruzzione hè u più anticu monumentu di l'architettura di palazzo - U portale di Aleviz fù custruitu in u 1503. Riceve una cumuzioni originale di l'ornamenti di u Rinascimentu è l'elementi orientali. A través del portal puderete cullà à e cambere di u khan è a sala di a reunione di u Divan.

A attenzione particulare devi esse pagatu à a Fountain Court, chì seguita ste porti. Hè notu per a Fountain d'Oro è a Fountain of Lágrima immortalizata in l'opara di A.S. Pushkin "Fountain Bakhchisarai".

Inoltre di interessu storicu è architettonicu spiciali sò a Mosque di Palazzu Pianu, u Gazebo di Veranu, u Gabiru d'Ouriu è u Corpi Hèminu, da ellu quì chì hè quì sottu un pocu edifiziu in trè camere induve si priservani elementi di a vita quotidiana è assai altri edificatori è edificatori.

Khan's Palace in Bakhchisaray: indirizzu

U Palazzu di u Khan hè situatu à a cità di Bakhchisaray à Ci hè fácil d'arrivà da l'anellu da a capitale di Crimea di Simferopol, vultò dopu à u signu appruvistatu, và à u Casque Vecchio, vultò dopu in u novu in 2 minuti u palazzu s'appoghja.

Bakhchisaray Khan Palace: l'ore di ghjornu è u prezzu di l'bigliettu

In a festa di u ghjugnu à uttrovi, u museu hè apertu à u ghjornu da u 9 à u 18. In mai u uttùviru, reduces u tempu di travagliu da una ora - à 17-00. Da nuvembri à aprili, u palazzu accetta i visitori di u 9 à 16, u ghjornu di u giorno di u marti è da u mese.

A partir de l'1 di ghjennaghju di u 2013, u costu di l'ingressu à u Palazzu Khan per adulti hè di circa 8 cu, per i studienti - 3.5 cu. Espiettivi addizioni custuren altre 12 cu. Ci hè una occasione di compra u "bigliu integratu", chì vi permettenu visità u museu è tutti l'urganizazione cù un scontu - solu $ 15.