Wenceslas Square di Praga

Se stu tempu u scopu di u vostru viaghju hè a Repubblica Ceca, a Piazza di a Wenceslas à a capitale hè necessariu cumprinneru in a lista di siti per visiti. Questu hè u cori di a Nova Place, più com'è un boulevard, postu chì a so longa hè di 750 metri. Wenceslas Square di Praga hè u focu di a vita di a cità, ci sò butteghi, ristoranti, hoteli, un museu, in generale, tuttu ciò chì atrae turisti è praga.

Storia di a piazza Wenceslas Square di Praga

A storia di a Square Wenceslas se rimanda in u 1348, quandu u Regnu Charles IV fundò u New Place, induve parechji moduli di u mercatu èranu designati. In u situ di a piazza Wenceslas, u mercatu di Kon hè statu primu locu, è più tardi fù pussibule cumprà altre merchenzie, cumprese l'articuli di l'arme è l'articuli. Dopu avè esiste per quasi 530 anni, u mercatu era chjusu, ma per un longu tempu mantene a gloria di u locu duve pudete cumprà tuttu ciò chì vulete.

L'era nova di a piazza storica in Praga praticò in u 1848, nantu à un'egnu di disturbazione pulitica, quandu si fici un locu di cumezza massima di i residenti. In u stessu annu ella fù datu un novu nomu in onore di u prìncipi ceccanu, patronu di a Repubblica Ceca - St Wenceslas. Apennà, in a seconda meza di u XIX sèculu, l'aria era raffinata - ci era l'illuminazione è i calde eranu plantati. Dighjà in u 20u seculu, l'aria cumincià à esse attivata da e custruzzioni, chì ponu esse osservatu oghje, da l'edifizii antichi, praticamenti nunda ha statu priservatu.

Monument in Piazza Santa Wenceslao

Una di e principale attraversu hè u munumentu in u Wenceslas Square. Questa hè a ricontazione in u bronzu di San Wenceslas, chì ghjè presumitu com'è cavallu cavallanu è forti. L'Scultori Myslbek fu unu di ottu applijanti per a creazione di l'statue, per via di u so travagliu hè statu ricunnisciutu com'è u megliu. In u 1887, inghjinante un prucessu longu è creattivu tecnulugia, permette chì in u 1912 per stabilisce un monumentu à u locu correnti, hè stata aperta dopu una volta di 6 anni. U caratteru principalu hè circundatu da e sculture di i quattru sante: San Procopiu, St-Annezhka, San Ludmila è San Vojtěch. A strada, l'ultimu santu aghjunghjenu a cumpusizioni dopu l'apertura ufficiale di u munumentu in u 1924. Oghje, u munumentu di Wenceslas hè un simbulu di Praga, un monumentu culturale naziunale è simplicemente un locu predilettu per i Ceco, chì spessu cumincianu «caldi di u cavallu».

Museo Nazionale di Praga in Piazza Wenceslas

U museu Naziunale à a piazza Wenceslase hè un altru attrazioni megliu d'una attenzioni particulari. U majestuficu edifiziu, u fruttu di e tendenzi architecturale di u neor Renaissance, hè stata u decoru di a quadru di u 1890, ancu chì u museu stessu hè stata fundatu à u principiu di u seculu XIX. Quì pudete truvà grandi cullizzioni chì anu tematicamenti relative à a storia è a storia naturale, è dinò una biblioteca unica chì si trova millares di manuscritti è più di un milione di valori.

U museu hè interessanti per u so cuntenutu è a so dimostrazione esterni. Assicurà grandi maravigliate cù u lussu, u presentimentu di marmaru attualizate a nubbirtà d'una era passione, è i nomi di i grandi figuri di a scienza è l'arte di Praga immortalizate in a fachada di marmo a dimustrà l'orgogliu di l'abitanti di stu statu europeu.

A nota à u viaghjatore

Hè impussibile di senterà l'atmosfera di Praga senza avè visitatu u so core, inoltre, hè quasi impussibili di evitari un passaghju in a capitale di u boulevard, induve parechje strade prumove. Ci hè parechje scelte, cumu per arrivà à Wenceslas Square tourist - à pede, in tramu o metro . Nummari di trams adatti: 3, 9, 14, 24 è 91. In Piazza Wenceslas, ci sò dui stazioni di metro è - Mustek è u Museu, sò cunsiderati cum'è a più impurtante di a cità.