Perchè u ciliu fiore, ma ùn porta micca frutti?

Ci hè un giardinu in u quali almenu una cecina ùn crede micca? Stu arbre hè assai resistenti à parechji fatturi sfavugati. È i so frutti ùn solu ùn vulerunu manghjarè micca, assai di noi ci cottu una cumpotace dolci è sour compota, in lati o utilizzatu in a preparazione di fugliale è di dolci. In ogni casu, anche senza pretensione, certi pruprietarii sò affruntati cun u fattu chì, da annu à annu, i so fiori di chjesa, ma ùn pò furnu fruttu. Sicura chì u fattu ùn pò micca chjappà, particularmente quandu avete invaghjatu ancu una piccula vendita. Eccu, considerate i motivi principalità di stu fenominu è dicenu cumu per trattà cun ella.


Perchè u ciliu fiore, ma ùn porta micca frutti?

In generale, ci sò parechji razze per a mancanza di vindemii in i cheri, ma l'autonumitica di a varietà hè cunzidiratu u più cumuni. Questu significa chì alcune varietà di fruttu d'arbureti necessanu a fecundazione da i fiori di certi alti varietà. In questu casu, siddu li capi sò polinizati da u polu di un arbre di a stessa varietà o cù u so propriu pungenu, più freti u cheri ùn porta micca assai frutti - micca più di 5-10% di i frutti.

Ciliegia ùn piacia micca a vendita in a presenza di fiuritura è quandu l'insetti chì participanu à a polinazione ùn viaghjanu micca vicinu à u to arbre à u giardinu - vespi, abi, abumule, farfantarini è politi. Questa situazione spessu si mette in cundizione climatologica in a primavera o quandu anu da utilizà insecticidi per destruiri pesti.

Se parlemu perchè e cose cherriesanu fiore bè, ma micca darà fruttu, hè bisognu di indicà una causa tali cum'è inaccurazziusità in a nursing. Sfurtunatamente, un fruttu di fruttu d'avè ancu bisognu. Prima, cum'è qualsiasi pianta in u giardinu, una cirasa necessita fertilizazione cù fertilizzanti - orgànicu o minerale. Siconda, senza acqua, l'arbre hè difficiule di cresce bè è normalment duverà fruttu.

Oghje ragunu, u mutivu di l'assicuranza di a cugliera in un arburu cherry hè un fenomenu sfenu è a frazzione di i riti. In certi rigioni, a primavera hè abbastanza irregularità. E dopu, dopu à una settimana di i ghjorni in caldu, quandu u foglie nantu à l'arburi ciurenu, ghjunghjenu a matina, chì sò dispunibuli per un uvestu potenziale.

Chì ci hè necessariu di fruttu di ciliegia?

Sì i vostri cheri ùn cose micca una cose, ùn vi mette in folla - in i vostri mani cambiassi a situazione. Hè un pocu sforzu. Di sicuru, ùn devi micca sminticà l'alimentazione puntuale è l'acquessi. U rippu l'arbre deve esse almenu trè volte à a stagione: primu reginu in u mezzu o tardu a primavera, a seconda volta hè necessariu pocu prima di a maturazione di baga è a terza dopu a vendita (per a maturazione di i riti per l'annu dopu). In quantu à a fertilizzazione, hè fattu di u terzu annu di creazione di a piantina, micca prima. Per a prima volta, i fertilizanti sò intruduti dopu à trasfurmà in u circhiu vicinu à u stumpu, a seconda volta - in l'estiu prima di a maturazione di baga in forma di liquid.

Se fructifica ùn vene micca per l'impussibilità di a poliniziu à l'altri Varietà, hè cunsigliu per a polinizazione crochante per cumprà è prupone à voi cù i vostri arbureti di l'arbureti di altre variità di ciliegie.

In a primavera, quandu i fiori fiori è i insetti polinizie ùn sò micca osservati, hè cunsigliu per pruvà à scacciallu à l'arbre. Questu hè assicuratu da spraying nantu à a corona di acqua dulce. Hè preparatu da dissolvente in un litru di acqua 1 spoonu di melone o zuccheru. Per ùn esse spessu i fioccioni di i riti durante i ghjàllichi in a primavera, pruvate torrantà u tempu di a so splutazioni da escee neve o paille nantu à u troncu d'arvulu. Grazie à questu quì, a terra si calmetisse più lentamente, è, per consensus, i capeddi dissolve più tardi. Quandu u fraccione chì venenu da e foglie, u refuggiu di a curona aiutà.