E cumpetenze per i tariffi

A ghjente chì alimenta a caccia per esercitazioni di mattina in u mondu, in fattu, assai pocu. Almenu, tutti quelli chì esercitanu in a mattina, questu costumitu hè stata rienle assai. Paga attente, esercizii è esercizii di a matina - hè solu un costumu, cum'è l'ànima, lavatu, limpiari i denti è altre sapmu. Qualchidunu era furtunatu di diventà indispensabile di questu costumitivu chì a so zitiddina, è qualcunu, è, per avè grown up, hè lacatu per frasca i so denti in a mattina ...

Beneficii di l'esercitazioni di mattina

Sembra chì a cuglietta di a matina ùn pò micca esse assai sfarenti di l'eseriti per i carricati, realizatu in qualsias altri tempi di u ghjornu. Ma hè veru, e persone chì ùn anu micca esercitu di a matina , ma furmazione à altru tempu hè assai picca, postu chì a bradale di a matina ùn esi l'attività in notte.

A causa hè chì a prisenza di l'uttimi di a matina attivate tutte e prucessi di vita è impone energia per tuttu u ghjornu, più di più di a meza di più una passata à u lettu.

Eserciti

Tutte e donne anu offertu exercite per l'esercitazioni di u dumiccu cun noi.

  1. Ammaimu u nostru cùaddu, per dàcenu a nostra cima, avanti, à i lati, in un circhiu.
  2. Trenzeghjanu a so manu diritta à u latu, fixau è pressu à elli. Ripetemu à a seconda manu.
  3. E stinchevanu e mani, è li tiravanu darreri di e so spalle, riparatu a so pusizioni cù una manu libera. Avete cambiatu e mani.
  4. Amparemu i nostri armi à u latu, fate à i coddi è fà rotazioni in un cercolu - à noi è da noi.
  5. Swing your arms with great amplitude forward and backward.
  6. Trasfurmate e nostri cigliu più largu, si stendenu à a parte prima cù una mano, è dopu, dopu chì chjusu e mani in u lock. Reachate è repite à u sicondu side.
  7. Semu stendu i nostri braccia forward, cù e nostre mani ripetendu in e nostre malone è e surgenti. Pigliemu e mani à u pianu, stese. Aghju aghjustatu, allargavanu lussu in l'ispirazioni, infremammu - l'exhalazione.
  8. IP - aghjunghjendu nantu à i so pedi, i so mani in u so cintura. À l'exhalazione vulemu a nostra manu giuda versu u left upward, inhale - riturnatu à u PI è facia cumminciallu, nantu à l'exhalazione, arrosseghjammu a manu manu manca versu u dirittu ghjunghje è torna à u PI. Scagliu à un passu dinamica. Questu hè unu di i meglier esercizii per l'esercitazioni di u dumicinu, eseguitu, pudete smariscendu chì ti serebbe trattatu à u sole.
  9. Ripigliate micca. IP - squat, ghjinochje bent, mani in fronte di ellu in una rack protettiva. À l'exhalazione, vultèndusi versu u mità, avemu u ghjornu di u ghjornu oppostu cù un colpu, cù i nostri mani, cum'è si tirantà a "vittima" à u ghjinochju. Femu attu à un passu veloci in i dui pede.
  10. Execute exercise. 8 di novu.
  11. Arrassutta, fassi arbitrariamente, ristabilisce u nostru pautu.
  12. Socks aside, i peri ci sò più largu, i malati sò rivultati. Ci aghjustate à plie. A pelvis è immobbili, e mani sò stati risati per sopra, è da sta pusizione chì steseciami unu à unu à u pianu nantu l'exhalazione. In l'IP, unemu e mani in manu nantu à i nostri capi.
  13. E mani in fronte di voi, fate un fucile cù u so pede neu è turnate in a so pede di davant'à. Regresu à l'IP è attaccasi alternate à e dui gammi. A più impurtante hè chì u to ghjinochju ùn passava nantu à u pedicurale, ùn deve esse curvatu à l'anguli right.
  14. Ripigliu - andemu andà respiru.
  15. Cumu realizammi saltimi nantu à u puntu - mani aperte è pedi à u stessu tempu. A rinfrescante hè ancu, salti sò chjuchi, ma energetichi.
  16. Restaura respira - inhale, exhale.
  17. Pigliate a rugna - diventemu in a piaghjina di u baru nantu à e mani assicurati. Dienghjamu i ghjinochjate alternemente è, tirantti à u pettu, fate una rotazione circhendu à l'andà, da turnà à u locu. U spinu hè sempre, solu i moveri.
  18. Partì ci andenu in ghjinochje è stese in l'attitudine di u zitellu.
  19. Ci ponu nantu à quattru ardutti, sullivativi u ghjinochju perchianu nantu à u ghjinochju. Fate di 10 à 20 mosche, finu à u pussibule, senza firmà più, chì spunta cù u vostru pede, duvuti mosque. Cambiammu patroni è repite à l'altra parte.
  20. Ripigliu è stese in l'attu di u zitellu.
  21. Arrìzzati nantu à l'stomacu - armati stinnilicati davanti à ellu, i peri hà riuttu. Chjapperu da u pianu à u stessu tempu è e mani è pedi, fate a pusizione per uni pocu secondu è torna à a FE.
  22. A manu attaccò, sbagliate à u pettu. Fighjemu a "cobra" pose à un passu dinamica, sviluppendu è cascata senza fiscale.
  23. Stretch your back.
  24. L'ultimu ejercitu in u nostru curcu cumplessu. Scuddu fora di i ghjinochje - mani sottu i spaddi, i radichi sò rutti da u pianu.
  25. Stretch the back nel la pose di u zitellu.
  26. A volta à a pusizione pusata nantu à i so tacchi, riavrà a volta.
  27. Arrincammo, pigliò parechje altezziosu è exhormatu cun un mostra di mani.