Fertilià cipries in primavera

Sè vo site appassiunatu di l'urtulami, perchè naturalmente, vulete ottene un bon ritornu, questu, una ricchezza vittoria. Eppuru, tuttu ùn succede micca, avete bisognu di fà un gran successu: piglià a cura di i pianti, tagliate in u tempu, l'accòglie, alimentate, mulch. Solu in questu casu pudete cuntà un risultatu favurèvule. E à l'arbureti, a cura hè quantu impurtante quant'è per i piantazioni annantu.

Spring dressing top of cherries

Ancu u periodu cchiù favorevule per fertilizà micca solu cirasoli, ma ancu qualchì altru frutti hè u vaghjimu, ma l'impurtanza di l'alimentazione di primavera ùn pò micca sottovalutu. Quandu tutti i cattivi viventi cumincianu à despertà, hè bisognu di un impurtanti per u sviluppu, a fiortazione attiva è in u futuru - fructificate. Allora a selezzione di l'adatta righjastru hè impurtante. In particulare quandu vene à i ghjovani parete di cipolle.

Qualessu tipu di u fertilizzante i prudutti cirere cum'è in a primavera?

Tutti i giardini sapemu chì tutti i fertilizanti sò spartuti in urganìani è urinii. L'organicu compone di sustanzi chì cuntribuiscenu à u rapidu crescenu di e piante à migliurà a cundizione di u locu. L'abbitanti orgànichi sò turba, humus, compost, fasciu è cusì. I prudutti minerali inclusi composti inorganici chì contientanu nutrienti vitali.

U primu elementu, ciliegii necessarii in a primavera, hè u nitrogenu. Ci hè un rolu impurtante in a furmazione di l'arburi ghjovani. I fertilizanti di nitrogenu sò urea, calcium è ammonium nitrate, sulphate ammonium. Hè assai impurtante per correlate correlate a norma di nitrogenu è micca sopraghjunà, altri ùn avete l'effettu oppostu: invece d'arburi furiali in u giardinu, seranu sviluppati e vapuri.

Hè ancu un nutriente impurtante - fosforicu-putassi. Hè particulari apprupriti dopu à l'iniziu di 3 anni di i vostri ciliegie. Sti sustucritus stimulà u crescente di l'arburete bi migliurà a so nutritura.

A tecnulugia cumposta di furnisce e ciliegie in a primavera

A tecnulugia di l'alimentazione di ciriveu in a primavera hè dipende, prima di tuttu, nantu à l'età di l'arburi. Allora, se si puderebbe cultivà una piantina, tanti elementi nutrittivi sò messi sottu à u foglienu per falla bastà à 3 anni. In ogni casu, quandu si prisintò, u nitrogenu ùn hè micca stabilitu, ma da chì hè assai necessariu, dopu à a primavera dopu chì si sere nantu à a pianta, deve disperse 120 grammi di fertilizante minerale annantu à u troncu è segellanu cù un terrenu fugliu di 10 cm.

Hè una bona manera di migliurà u crescita di un ghjovanu arbulu - trè volte à u maghju, fecundassi cù urea. À u listessu tempu, a so proporzione hè di 20-30 grammi per 10 litri di acqua. Inoltri à l'acquessi, debite bisogna à u solitu.

Perchè quartuu annu dopu à a pianta, u sistema di e razzi hè digià bastatu bè fine, perchè avarà più necessariu un fertilizante. Hè prununziunale hè necessariu di farivi surdati nantu à 30 sm in anch'elli in larghezza di una corona, per ompligliarli cu 150-200 grammi di urea è umidificà a terra.

Dopu cinquèsimu annu, in più di l'abbinimenti di nitrogenu, i cilieghi necessanu superfosfatatu, fustu di lignu (vetro), sal di potassiu è humus (bucket). Dopu à l'ottu anni di vita, tutte e richieste di fertilizante avè bisognu à esse triplicate.

U megliu tempu per fugliale

U primu primu upbrisu veni pruduciutu prima di l'urighjini. È cum'è un fertilizante utilizate nitrogenu, nitrate è urea. U fertilizzanti hè stata produtata da u mètge raziu, questu, i sustanzi chì sò appiicati direttamenti à a terra, è micca à a corona per spraying.

Adding cherries durante a fioritura hè ancu realizatu sottu a razzi, o più bien - in i zuccuni. In questu pianu ùn hè valore micca fà micca solu nitrogenu, ma ancu cù u fertilizzante (purcura di pollula o fertilizante verde).

Dopu à u fiore, a ciliegia hè alimentata principarmenti da materia urganica - legumire è di misure orgànichi speciale. U vestitu foliar di ciriri trasfurzaru cù preparati chì cuntenenu nitrogenu hè fatta à l'estiu.