Disegni di Natale di i zitelli

U Natale hè u vacanze più solenni è luminoso per tutti i cristiani. Ùn hè bisognu di esse un veru criatu di celebrà sta fabulosa festa cù tutti. L'acquistu di i zitelli per e tradizione di Natale hè una parti integrale di u so sviluppu. Videndu à l'esempiu di i so parenti, cumu si pò esse stu vacanze, i zitelli sò stanu aspittendu cù l'impatenza, crede in miraculi.

Tradizionalmente, in anticipazione di a festa, i zitelli fugghiennu i studi di Natale è articuli cù i so propri mani. À questu tempu in ogni locu in i centri di ghjuchi ghjuchi sò disposti exhibimenti di questi opere di culori di i zitelli.

I dipinti di u zitellu annantu à u tema "Natale" aiuterà u decoru di a vostra casa, perchè tuttu ciò chì hè fattu per ellu stessu porta un calore è cunsulazione à a casa, filling it with joy and love, especially si hè una manu di u zitellu. Per attruvarà i zitelli, l'adulthe troppu, anu da fà un cuntributu à questa occupazione. Dopu tuttu, l'interessu veru di i paisani ispira i zitelli, è sò happy to fantasize nantu à u tema sceltu, sapendu chì u so travagliu serà apprezzatu.

Cosa da offre à scrive un zitellu?

Quale imagine puderaghju suggerisce per i zitelli di gràzia di u Natale? Parechje persone a rintra per una notte estrellata è in u telone d 'una casa cù u fumu biancu chì venga da i pipii. Ughjettivi cù l'aiutu di i genitori hà da pudè avè u travagliu di l'ànghjulu volanti, è i zitelli più anziani pò esse offru à scrive un pezzu di Natale cù i so abitanti - i magi, u zitellu Ghjesù, Joseph, Maria, i boi è pecuri.

I tarritorii di Natale di i zitelli pò esse realizatu cù l'aiutu di colore ordinali, penni di feltti, un sbagliu o scorci (gouache, acuarelista), secondu a quella chì u zitellu hè più interessante è quale hè megliu per ellu. A canna pò serve à qualchissimu, ma pi megliu effettu avete bisognu à piglià un cartafossu.

Ùn vi scurdate di mantene i schedari di Natale di i vostri figlioli in memoria, perchè dopu anni sò stati bè rivisendu bè cù i figlioli adulti è e figliole.