Natale Natale Scena

Prima di riceve u Natale di Natale in avanti, bisognu di capiscenu cumu u vulete vedà è cumu spessu a usalla. Hè una cosa, se per un den, hà liberatu un postu nantu à a tavula è, cù a fine di i ghjorni di Natale, ti borrarà tuttu finu à l'annu dopu. E n'avutru altru, se circate à cuddà in a casa, induve u ghjornu di l'annu, u paisaghju cambiarà. In u sicondu casu, hè necessariu d'avvicinà a creazione di u den, più bellu, pudete fà ancu dui fraccionate. Ma in ogni casu, ùn hè micca u locu di sta struttura stessa, ma u so ripertoriu chì hè impurtante, è dunqua sta facemu un pezzu di Natale, cuminciendu cù u disignu di u fondu.

Cumu fà un postu di Natale cù e vostre propriu mani?

Determinannu u locu, facemu i sfondate. Siccomu a den hè un pezzu per u bistiame (una caverna), induve Cristu hè natu, quandu i culori sò deve esse sceltu. Per esempiu, per un pianu avemu usatu un tagliu di culore grisgiu o marronu, è ci decuranu l'internu di a Natale Natale cun u vermu festiu. U centru di a cumpusizioni deve esse un zitellu in una manghjatoghja, è per quessa chì avemu avemu in u mezu. A manu dritta, pusemu a figura di Maria, à a manca di Ghjiseppu, è vicinu à u canberu ci anu stati postati figurini animali - per esempiu, toru, astru, pecuri. E, sicuru, ùn si micca scurdatu di a stella di i Magi. Facemu di cartuni è di pittura cù u pezzu d'oru o cola d'oru. Se l'stella ùn hè micca pendentore, ma pegatu à u muru di u den, po llavors solu pò esse di foil. Facemu un vivero per un zitellu in una scatula pocu è un pezzu di cuttuni fugliati internu. In u primu primu bisognu sò parechje pastori, è u restu di i caratteri sò pusatu sottu a storia chì avemu vulete dì. Dopu tuttu, perchè avemu da fà una scena di Natale, perchè micca per urganizà una piccula presentazione nantu à temi di Natale per i zitelli, l'amici è a famiglia?

Quandu u funnu hè una dicurazioni, avemu cumincià à fà figuri. Ci hè cunsigliu di observà u schema di culori, cusì per a vistimentu di Maria, tradiziunale l'usu di culori russetti è blu, è Ghjiseppu hè dressed in un vestitu marrone. U pupi pò pateparate da pasta marina, culore è vistutu, o pudete cose. Sì avete aduprà ghjucari, per una sola muette avete bisognu di tela corpière (30x30 cm), lana di cuttuni, coperto o altre teddu densu (15x40 cm), filatu (femu di capelli), rutturati, tesistenti è filamenti.

  1. Un pezzu di drape hè torciata in un rotulu è fija, questu seranu a basa, è dunqua esse stabile.
  2. In u core di u quadru di u corpu di u corpu di u culore aghju pututu un pappagallou di lana di cuttuni è attaccàla cù una stringa. Attenzione, doblegate tuttu hè bisognu à esse struitu, perchè a so faccia si spiaghjarà liscia.
  3. Suggerà o bordate una faccia, fà u capelli di filatu.
  4. Pudemu a nostra testa nantu à a basa è cose à u collu.
  5. In i culmini di u colpu di u corpu di tissutu averebbe 2 cose di lana di cuttuni: fatevi mani.
  6. Avà u bonu pò esse vistutu. Se vulete facenu più grueso, aprire a voglia è a cammisa cù u cuttuni, si nò - ùn uttene u padding solu per dà a forma desiderata.
  7. Avemu vistutu pupi in vestiti, fatti da culori di culore. Per i figuri di femmini hè assai faciule per fà una sundress, cù un pezzu di tela in u torsu è di firmà cun tresse. Sutta a sarafan si mette nantu à una cammisa di u tela grisa o bianca. I carattari di i masculini sò tradiziunati in cammisini, pantaloni è capi, grisici o marroni. I capi di i re sò fatti di taglioli di sfumaturi russi. A strada, a schisma di i rè pò esse tagliata da u filu d'oru.

Hè chjaru chì quandu faci un Natale di Natale, vi vulete fà tuttu ciò chì hè culuritu è ​​eleganti quantu pussibule, ma ùn hè micca troppu per involucrarà. Dopu tuttu, u Natale hè un postu di vacanze in quale si ricusà di e merchisce materiale per un pocu tempu è pruvate a cunzidira à e persone chì circunbe ùn sò micca a so pusizioni suciale, ma quellu chì hè chjucatu darrere di tutte questa tinsel.