U ghjornu internaziunale di KVN

Tutti i televiggiani previsti KVN n'avemu pocu annantu à u so 45 anniversariu. Per l'anni di a so esistenza, ùn hè micca solu cundottu cù parechje spettaturi, ma ancu hà datu vicinu à parechji participanti, è per chì qualchissia hà ancu fattu un modu di vita. E solu di 12 anni, i jugaturi KVN non solu Russia, Bielorussia, Ucraina, Kazakhstan, Uzbekistan, Abkhazia, ma ancu parechje altre paesi CIS è ancu americane , Israele è Canada celebranu a so festa ufficiale - KVN Day. Ma a data di celebrazione, u 8 di nuvembre, ùn hè micca sceltu per casu - questu hè u ghjornu di a liberazione di a prima trasmissioni in u distanti 1961. U ghjocu cuminciò à emerge assai prima.

A storia di l'apparenza di u TV KVN

In u 1956, a televisione suviètica hè stata cun l'idea d'urganizà un show spirituali cù a participazione di l'especettori. Hè chjamatu "Evening of funny questions" è hè cuncepimentu in l'imaghjini di un prugramma di televisione ceca. Inoltre, chì u populu suviu ùn anu vistu più à questu nantu à a TV, stu prughjettu era interessante per u populu di u fattu chì era spartutu live. Tuttavia, solu trè volte apareci in u 1957. U mutivu di u sughjettu era u scurdà di u presentatore - Nikita Bogoslovsky. Annunziu à e persone chì in u prublema trasferendu una persona chì hè vinuta in un capelli di pelle è sentitu stivelli riceve un premiu. Ma iu scurdatu di scrive un attribu impurtante per ellu un rigalu, cum'è u ghjurnale di l'annu di u 1956. Ben, per u fattu chì ùn ci era micca prublemi cù u vestitu d'invernu, è ùn anu micca infurmatu di u ghjurnale, ci era assai quì disposti. Questa hè a ragiuni di i disturbi, u scandalu è u successu di u telecastu. Ma a popularità di ancu un pocu nùmmuru di issues di "Evening of funny questions" fici u "Festival Editorial Board of the Central Television Station" di capu di Sergei Muratov pensate à a creazione di un programa divertitu. E quattru anni dopu, u 8 di nuvèttu 1961, a prima volta un schedariu televisiu chjamatu KVN si prisintò nantu à a pantioni di televisiò di u paese. I so principali di i primi trè anni hè Albert Axelrod. Dopu à a so partenza, u tribunale editoriale invitò un ghjovanu studiatu di u MIIT, Alexander Maslyakov, chì era guidatu a KVN finu à u so pezzu in u 1971.

Ghjurnata di u Festivale di KVN

Per a prima volta, a data di celebrà u ghjornu internaziunale di KVN hè designatu longu da u so avvinimentu nantu à a television - in 15 anni. U primu travagliu speciale dedicatu à sta festa hè stata data u 8 di Novembre 2001 in onori di u 40 anniversariu di u club. In ogni modu, u primu anniversariu di KVN-erschiki anu osservatu cinque anni prima di questu avvenimentu in u quadru di u concerti "Nam-35". Era questu annu chì a gestione di u club avia cunvinta chì u prugettu era destinatu per "vive" per parechji anni più.

U primu avvenimentu speciale di KVN hè statu decisu di cilibrarà micca in i gruppi di solitu, ma da i gruppi da u 20u è 21u seculi. Eranu i pitturi principali di i meglius, chì simplicemente "spulò" u paese cù i so belli. Dopu tali successu hè statu dicisu di preparà questi ghjucazioni fora di staggione annu in unurità di u ghjornu di u risicu KVN. Dopu da quessa, i attori di KVN anu celebratedu i so vacanzi cù u ghjocu di dui gruppi urigginati. In più di i squadre di u passatu è u prisente, in u ghjornu International di u KVN, l'URSS compete à u CIS, i campi contru i non campiuni, Russia versus i paesi di l'estremità stranieru, è i participanti in un squadru divisu in blocs battichi solu. In u 2009, in onore di u vacanze, u bigliettu di cunsulazione à i partituri finale entre i partite di staggione era ghjucatu. Ma, invece di u principiu di distribuzione di i attori di i squadre, ogni unu di i prughjetti prughjetti prughjettò risorse unrestru à i televidenti è spettori di u prugramma.

E, anche u fattu chì u ghjornu internaziunale di KVN ùn hè micca inclusu in a lista di e vacanze a l'ONU, hè veramente celebratu in tutta u mondu, è millions di fanati di stu ghjocu ùn anu micca da a pantera di TV in a sera di u 8 di nuvembre di l'annu.