Johnny Depp cuntò di a so attitudina à a bisexualità di a so figliola di 16 anni

Johnny Depp hà riiscitusu assai dichjaratu chì ùn hè micca prontu per una madurazione ràpida di a so figliola Lily-Rose, ma ùn hà mai cunsunitu annunziatu nantu à i rumori about his bisexuality. À quellu tempu, in una cunversione cù rapprisintanti, hà dicisu di dì.

Risposte intrata

L'attore di Hollywood hè in orgogliu di a fiducia chì esiste entre ellu è a so figliola di 16 anni. Ellu disse chì hà sapiu chì Lily-Rose hà attraversu sessualmente à e donne è per l'omi, prima ch'ella parte ufficialamenti à a comunità LGBT.

A participazione in un prughjettu di prughjettu di photo

A l'aostu di questu annu a giovane bellezza diventenu un participante di l'azzioni "Verità avà" è hà starratu una dispusizione di foto, chì i caratteri ùn sò micca eterosessuali.

Leghje ancu

Primu Amore

Parechji cridètenu chì a zitella simpliciamente imite a so matriga, perchè Amber Hurd, hè cunnisciutu per a so orientazione sessuale pocuali. Tuttavia, per dissolve tutti i dubbji, a figliola di Johnny Depp è Vanessa Paradis torcia a novella cù l'"anghjulu" Victoria's Secret, Stella Maxwell. Ella, senza batting a eyelid, hà purtatu u mudellu di 24 anni chì hè alluntanatu da a scacca Miley Cyrus.