Gianni Versace

Ci sò parechje chì u destinatu hè chjaramente stabilitu ancu prima di a so nàscita è ùn sò micca destinati per cambià nunda. Tali gente nun nascenu micca com'è tutti l'altri, in u locu tortu è in u mumentu passatu, ma a so vinuta in questu munnu pò cambià qualcunu per ellu per sempre. Gianni Versace ùn pudia micca esse evitar una prima morte, ma ellu ùn puderebbe stava in l'ombra di a industria di a moda global - a causa di a so vita curta.

Calling

Natu in una di a cità provinciale costumatu chjamatu Reggio di Calabria, in Italia, Versace era cununquistatu per esse un disegnatore di moda. Da a zitiddina hè stata circundata da i ghjoculi di ghjuchjendu di i zitelli, ma da tutti i tipi di vestiti, perchè a so mamma era un modista prufissiunali. Puderete, ghjuntu un cunogenu cunzignatu, Versace riferisce chì a so cumpetenza è a prufissiunalità si devi solu à a so mamma. In ogni casu, a biografia di Versace Gianni ci conta a storia tristi di a so zitiddina, induve ùn era micca un locu per l'assistenza materna è a tendernessità. In ogni casu, spiccà à 18 anni di scola, u ghjovanu diventò u so assistente indispendente in u studio. Uni pochi anni dopu, u figliolu talentu andà in Milano, induve in 1978 crea a prima cullaburazione di vestiti di e femicili, è dopu un pocu tempu - u majestic imperu di a moda sottu u so nome - Gianni Versace.

Ricunniscenza

À l'annu 90 anni di u seculu passatu, a casa di moda di Gianni Versace hè divintata a Mecca per stelle famosi. I so vistimenti viaghjanu à u gustu è Madonna extravaganti, è a bona Princesa Diana. È ùn hè micca surprisante, perchè Gianni Versace inalità a vita in ogni cosa. Hà criatu u so propiu unicu unicu, unicu è intempestitivu - l'stile di Gianni Versace. U designer creò cusì chocante è luxuali à u listessu tempu, e cose chì currisponde à u spiritu di quellu tempu.

A basa di l'stile di Versace hè oghje u più strette è più curtite di fianchi, i vistimenti più brillanti è atrevuli, in più di i corsetini più originali è i vestiti rigulari cù un cutulidureddu in filigrani saliffendu tutti i charms di u corpu femminili. I roti di Gianni Versace ùn sianu differitu micca solu in a so sexualità incridibile, ma ancu in a so bellezza inusuale, cut frizzante è e strai chjaru.

Versace hà criatu a so moda propria, à u cuntrariu di qualcosa. Fù u primu chì anu combatu l 'azru nìaru è l'accessori d'oru, hà aghjunghjatu indumentu di i caldu, facia imprese brillanti è culori più tori. Ogni cullizzioni di Gianni Versace hà causatu una tempesta di l'emozioni trà i critichi di a moda, i culleghi in a buttone è l'amatori, ma era impussibile d'ùn amassi.

End and start

Versace abbandunà a casa di moda, ma i so creazioni è l'ideali cuntinueghjanu a vita, chì serve à u mondu sanu com'è standard di bellezza è perfeczione. Questa era l'ultima coleta di Haute Couture Atelier Versace primavera-estiu 2013, chì assume a sensualità è rinforimentu, stile unsurpassed è impeccable cut. Tutti i mudelli anu fattu in parechji culori basi: bianco, bianco, neon-giallu, neone-rosa è oru. A culisazione di primavera è estiu di a casa Versace hà offruti un vestitu di donna, vestiti luxurii, vestiti di ghjuvelli ricuminati, è dinò una varietà di faldidi è chiste.

Ogni jètta s'hè addivintata una inutilizativa cunmbrazione di tessili, intrecciu e taglicini è silhouettes armati, agghiuncennu piantà di decoru fattu di furia è cristalli. I imaginassi cumplementati perfetta da e sandali eleganti, fatti in u stessu scema di culore. A cullezzione era assai ricca è "viva", cum'è chì u fundatore di un imperu di moda pusciau a manu à questu.