Ajna chakra

U Ajna chakra hè u seculu sicondu u cuntu, situatu à u centru di u testa, induve, sicondu l'idee filosofiche, u terzu visu deve esse situatu. In a traduzzione da u Sanskrit u so nome significa "centru di cuntrollu". Hà dui culori: purple è indigo. Stu chakra simbulizeghja un patronu speciali: un cercolu di culori celestia decorata cù dui petali grossi di u lotus, chì di l'inghjinante hè una figura di i dui pani umani. U zogliu di u chakra parte da stu circhiu. U 6 chakra ajna hè assuciatu cù tali nuvelli profondi comu pussessu, inspirazione , sensibilizazione, spirituality, perfection.

Ajna chakra: unni hè?

U seculu chakra hè u penurtima chakra, è hè unu di i più altitudine. U principiu di stu chakra hè a realizazione di l'essenza di a vita. Ghjè corrispondenu à l'energia di l'intuizione è a cumunione extrasensoriale. Hè riferitu à u corpu mentali più altu, è à u livellu fisicu currisponde à u sistema nervu, a glutula pituitaria, a glàndula pineali, u moveru, a fàccia è tutte e so parte. U sonu di questu chakra è: "ham-ksham".

Ajna Chakra: Proprietà

Stu chakra hè rispunsevule per i sistemi è l'organi più impurtanti. Per via di u sbilanciamentu, parechje malatie diverse, chì sò e malatie di l'orella, u nasu è i peccati, i malati oculardi, i malati respiratorii, i maloforsi, i malatie di i nervi faciale, pescoli.

U travagliu di questu chakra accetta a percepzione cusì consciente è cuntrolla a memoria, a forza è a cunniscenza, permette di cunnetta cù u subconsciousu, intuizione. Dà l'equilibriu à l'hemisferi di u cori, l'armunizazioni di l'emozioni è di a mente.

U sviluppu di l'ajna chakra volenu un armunia, per ùn ùn circate a lotta, ma per accettà u mondu cum'è una multidisciplata è ghjera briunata. U omu volenu i creatore, vole per esse perfettu, è ùn a cura micca di a vita ordinaria cù l'accumulazione di valori materiali.

Ajna chakra: scuperta

Sè vo site à pensà à cumu si apre u ajna chakra, principià principià un teste chjaru. Avete bisognu di una seconda persona. U prucessu é simplicu: l'eccillenti mette u polu di u subjecte nantu à e cattivi in ​​tale manera chì si formanu a seconda fila di cigliu. L'altri dittatura sò spargugliati nantu à i cose, perchè i picciottu atturciate darrì di i toti in l'ore. A frunti è culpita da l'epi da u mezu. Se un subjecte hà visioni, hè prestu per attivà l'ajna chakra. Se no, ùn sarà bisognu di travaglià longu è dura nantu à e tecniche.

Hè megliu cuminà l'apertura di chakra in a notte o in a sera - a matina ùn hè micca bè per questu. Ogni leziu di ghjornu deve esse datu 20 minuti. Allora, e vostre effetti:

Travaglià a zona di u terzu visu

Pigliate una pusizione cunfonda, preferibile un lotus. A vostra face deve circà à u nordu o u livante. Scopre a zona di u terzu visu cù l'ossu di a secunna junzione di u pulgaru giallu con movimenti simplicemente inseriti.

Tècnica di respira

Tutte e 20 minuti avete bisognu di cuntrullà a vostra respirazione. Prima, amparate, è avete chì principià principià tuttu u sferente. Hè necessariu in aspraverà è astruisce u listessu tempu. Per cunvenite, imagine un pèntulu, in una muderna in tutti e direzzione. U tempu ùn hè micca impurtante, ma u sopranitariu deve esse prufonda è convenienta per voi, cum'è l'exhalazione.

Quandu avete masterizatu sta tècnica simplice, amparate è più difficili. A cumpagnia hè di ottene un metudu cuntinuu di respira, smoothing the transitions from inspiration a l'exhalation è à novu. Hè mpurtanti avè u più altu gradu di cuncentrazione.

Relaxazione

Relax your face, eyes and all parts of your body in constantemente. Questu ferà u flussu di sangue à a testa è dà un sensu di pulsazioni in l'area di u terzu ochju.

Posizzione In vista

L'ùacchi deve esse chjusu è apuntalendu, cumu si di l'internu si stanu circà u puntu mannatu è puliticu. Dopu avete bisogna vede visione - ùn circate micca u sensu in elli. Se vulete esce da stu statu, cambia a pusizione di u corpu.

Apertura u terzu ochju hè assai perikoluu. Inghjustu cù a cariudità è a vidirvoyance, avete da principià à sente tuttu u dulore è l'ingiustizia di u mondu mudernu, è ùn tutti ùn pòbbenu sbulà sta cruci.