Patties with strawberries

Pies avec strawberries - un trattatu veru per l'amatori di i boni dolci, chì pudete manghjà tuttu l'annu. Per a so preparazione, pudete aduprà bachi freschi è freschi, è ogni pasta. È aghjunghjenu un queso crema o casgiu cottage , avemu una verra capita culinaria.

Patate cù fresi da una pasta di levadina in u fornu

Ingredients:

Per u riposu:

Pi lubricate a cima:

Preparazione

Scudemu in un catu o pienu kefir, oliu vegetale, u salinu è u zuccaru granulatu, mischjà è caldu à una piacè di calidez. Allora vi aghjustà a farina tamiglia cù u levitu seccu è mischjà a pasta fina. A definiscenu in un locu caldu per trenta o quaranta minuti.

Mentre a pasta hè adattata, lavamu l'alati è lasciate in un colander per un tempu, perchè l'acqua hè vera viduta. Allora tumbèbbe in baju o in taglioli.

Quandu a pani s'incerzò da circa duie volte, fate un pocu da ellu, rulline i pilche è pone nantu à a righjoni di a farina.

Da ogni bola formule un pastele cù e mani o un pezzu rotanti, pour un zuccaru pocu in u centru, mette u fresutu stattatu in cima è cuntattate i vaddi opposti di a pasta. Dà i pezzi u formule chjamata è u mettiu nantu à una bande d'un pagliatu oiled.

Scaldate u fornu à 190 gradi, smarate a superficia di e cibo cù l'oghje chutjatelle chicchiate cù l'acqua è un pocu di vilillinu, è mandi à l'asciutta di quinze à vinti minuti.

Pasta, pasta, fresa, crema, formaggio

Ingredients:

Preparazione

Sbandite a pasta di purcina, rende e chjappu. Ogni chilòmulu hè smaratu da u casgiu cream, u dettu un centimetru per dite à e tàchju, pour a zuccarera, mischju cù u zuccaru di vellucciu è poi di bachi lavurati è friddi in un centru. Per assicurà chì u riburamentu di i fragole ùn sia micca di i purche, aghjustemu frutti di frasi cun una piccula cantata di fèce.

Scalfitemu li fruntieri opposti di a pasta e segellanu a patty cù i denti di a furchetta. Facemu uni pochi cuttimi nantu à a cima di i pezzi per a salute di u ventu, u mette nantu à una vacuna di furmulenta oiled quarchi distanza distanti è u mandliu à u fornu per vinti o trenta minuti, scaldendu à 220 gradi di prima.