Fontana di Trevi in ​​Roma

Un viaghjatore, per a prima volta di scuprerà l'Italia, hà dettu aghjustà à a lista di l'attraversu a vista di a famosa Fontana di Trevi, includendu a lista di u Patrimoniu World UNESCO. Chì ghjè a diffarenza tra u Fontana di Trevi è un milionu di i so contraparti situati in parechji parte di u mondu? U primu, si trova in una di e cità cchiù antichi è più belli da u pianeta. Siconda, ùn hè micca solu una struttura nustrutturale, hè una veru travagliu d'arti, à a creazione di quale u più grande architetti è sculturi pusonu a so manu. U terzu, sicondu a credenza populari, l'acqua di sta funtana ponu esercitu miraculi, cunnette i coralli amici per sempre è salvu di a sulitudine. Ma nantu à tuttu in modu.

Induve hè a Fontana di Trevi?

In què cità hè una maravigliosa fontana di Trevi? Un vechju proverbiu dici chì tutti i strade prublemi à Roma per risponde à sta quistione. Sì, hè in Roma, in Piazza di Trevi, per circà a Fountain di Trevi. È ùn ci hè nè manera di accustà à a Fontana di Trevi megliu, cumu utilizà i servizii di u metro romano . Per fà questu, avete bisognu di spende à longu a linia "A" à l'stazione Spagna o Barberini, è cammina un pocu.

Chì criava a Fontana di Trevi è quandu?

Comparatu cù u restu di a cità, a Fontana di Trevi Rumena hè assai ghjovana: hè stata liberata in u 1762. U so babbu era l'architettu più talentu Niccolo Salvi. E aiutò à u travagliu nantu à a custruzzione di a Fontana di Trevi, i boniapote scultori chì creanu a majuranza di i figuri sculture - Pietro Bracci è Filippo Valle. Ma certi circhuli crede chì in fattu a Fontana di Trevi hè assai più vechju è apparevule à l'epica di u papa Nicola V. Ben, una certa verità hè questu, ma a so apparizione finali, chì diventenu unu di i simboli di Roma è l'Italia in elli, a Fontana di Trevi accupa fini di u XVIII sèculu.

Fontana di Trevi - a faccia di Roma

Chì hè a Fontana di Trevi? Tutti quelli chì u vanu, evoca l'associazioni cù una scena teatrali in chì u grandu diu di u mare, Neptune, demonova u so putere illimitatu nantu à l'elementu d'acqua confiscatu. Hè a scultura di Neptune, in un carru pruduttu da i cavalli di mare, hè chjucu in a cumpusizioni. Ma ancu di Neptune, altri grandi dii, o più precisamente, deessi, ùn eranu micca smegregati. Statue di a deessa di Salute è Abundancia pòrtanu tutta a cità antica di prosperità. Frà à l'altri dea diventata era ancu un postu per una zitella chì, secondu a legenda, hà scupertu in questu locu una fonte in tempu immemorial. In più di i sculture più belli, a Fontana di Trevi attrae l'attinzioni è di u fattu chì si trova ancu a facciata di u Palazzu Palazzo Poli, chì a storia hè intravista cù u destinu di u nostru cumpagnu, a bella Princess Volkonskaya. Hè quì, in u Palazzo Poli, per a prima volta a grande cummedia L'Inspector-General, chì Gogol leghje in casa di a bella princesa soe da a bocca di l'autore.

Fontana di Trevi - signa

Se crede chì i signori, a Fontana di Trevi pò fà maravigliii. Quellu chì vole avè avè a sperienzia di u so putere magicu, deve esse fattu un ritu simplice: disperse trè munete in a so cupola. U primu di elle sarà prumessa chì u viaghjadoru definitu à turnà à a cità eterna, u sicondu hà da aiutà à l'avvene vicinu per truvà u so ànima assicata, è a terza rinfurzà a unione di cori amici in u matrimoniu. Ma solu fàcenu muniti ùn hè micca abbastanza. "Elli" viranu "travaglià" solu s'ellu li tiracelli nantu à u spalla ghjustu è certamenti cù a so manu left. Hè veru o micca, hè difficettule ghjustificà. Solu una cosa hè certa: ogni ghjornu, da u fondu di a fonte, di più di dos mila euros sò culligati, abbandunati da turisti sestite per un miraculu. Queste soldi sò mandati à un fondo di carità speciale.