A voir à Sochi?

Sochi hè unu di i cità custieri più famusi nantu à a costa di u Mari Neratu, cù Tuapse , Anapa, Gelendzhik è Adler. È in cunnessione cù l'Olimpichi di Natale in u 2014, l'intaressu di i turisti in questa cità aumenta ogni annu. In ogni casu, ci sò assai posti in memorable, chì valenu una visita è ancu di i Olimpichi.

A voir à Sochi?

Sochi: Battery Mountain

A muntagna si trova trà u fiumu Sochi è a Verchechaginka. Durante a Gran Guerra Patriuttiva, era una batchera d'artilleria chì hà designatu per prutege a furtizza russa. In onore di sta battira antiautela, a muntagna fù chjamata.

In u monti custruì una torre di observazione, chì hè aperta à i visitori ogni ghjornu.

Sochi: 33 cascate

In u Lazarevsky distrettu Ci hè un oggettu turisticu turisticu. Hè situatu à a vaddi di u fiumu Shahe. In seguitu, era cunnisciutu cum'è a strada di Dzhegosz. In ogni casu, in 1993, a cumpagnia di viaghju di Meridian, chì hà organizatu viaghjà à cascate, hà chjamatu "33 cascate". Dopu, stu nomu seguita.

L'altezza di a cascata più altu hè di 12 metri.

In total, ci sò trenta i trè cascate, tretze rapide è sete setti. Per passà tutte e cascate, un ghjornu pò esse micca abbastanza.

Ci hè ancu un cozy cafe induve i visitori sò stati offerte platti naziunali di l'Adyghe cuisine è u vinu di casa.

Munti Akhun in Sochi

A muntagna hè situata in a parti di a spiaggia di a cità. L'altitudine hè 663 metri sopra u nivellu di u mari. À a cima di a muntagna, ci hè una torre d'observazione cù un altu di quasi trenta metri. Da quì vi pudete amà una splendida vista panoramica di Sochi, Adler, a costa di u mare è e grandi maggetti di a ridenza di u Cauccu.

Tiso-boxwood grove in Sochi

Da u livellu sudu di u Monti Ahun pudete vedà u ​​famoso boschetu, in u quale u regnu cresce, credi lianas è arbuli centu-vechji, nantu à i rami chì sò frutti rossi è visibles, chì sò venti. In u cartulare, più di 400 spezie vegetali creanu ccà: elli - ellu di brunzu, chì hè più di milli à mila anni, è l'u buguiu sculacciatu (l'età hè di 500 anni). L'aria di u duminiu righjunghja alcune 300 ettari.

In u territoriu di a zona prutetta hè un museu di flora è fauna.

The Bald Mountain in Sochi

A muntagna calba hè situata à u bientu di u fiume Vereshchaginka. Havi u so nome per u fattu chì quandu u boscu hè statu cutucatu in modu di custruisce a famosa Verchechagin dachas.

Vorontsovskie caves in Sochi

I Cavernesi ricivutu u so nome in onore di u guvernatore di u tsaru in u Caucasu in u principiu di u XXu seculu, Illarion Vorontsov-Dashkov. I so siti di caccia eranu in u locu di e caves.

I Cavernes di Vorontsovskie sò u labirintu sottuperu più grande in u mondu, induve l'altitudine diferenza pò alcanza 240 metri.

In ogni mumentu di l'annu, a temperatura ambienti quì hè constante è mantene un nivu di 9-11 gradi.

Dintra a caverna stessu, l'aria hè assai nìvule per u fattu chì l'etalinesi si trovani à ijonizzà l'aria sottu a influenza di isotopi radiactivi, chì venenu inseme cù l'acqua di l'acqua.

In ghjiru à a cità di Sochi, in più di i posti citadini, pudete puru visità e so attrachi attraversi:

A cità turistiche di Sochi ùn hè micca notte solu per u solidu dulce è u mare cálibru, ma dinò per i diversi monumenti architettoniali, è per riservi naturali, chì atrai turisti da tutta u mondu.