Cappella Sistina in Vatican

Viaghjà in Italia, ogni turismo autore chì rispetta solu ùn pò micca ignurà u Vatican - un statu di u statu è un puntu di forte di u Cristianesimu. È in u Vaticanu ùn hè micca solu impeditu di passà da a più impurtante di e so vistia - a Cappella Sistina. Questu hè duverebbe andaraghju oghje per una visita virtuale.

Induve hè a Cappella Sistina?

Truvà a capella Sixtina in u Vaticanu ùn hè micca difficiule, ancu per u turista più impegnatore - pocu di metri à u nordu di a Cattedrale di San Pietro. Pudete vede quì nantu à u metro romain à l'estazione di Ottavio, è andà caminariate un pocu.

Cappella Sistina - fatti interessanti

A so esistenza u più grande monumentu di l'architettura è l'arti principiò cum'è una chjesa di a casa ordinaria. A custruzzione hè stata cuminciata per l'ordine di Sixtus IV, in u quale u nome a ghjesgia hà u so nome. Successe in u distante 1481.

Oghje, a Capilla Sixtina ùn hè micca solu un munumentu, hè ancu un locu per i cunclavuli, chì stabiliscenu quale sarete a capu di a Chiesa Catòlica per i quelli anni.

In a Capilla Sixtina, ci hè un coru Catanale famoso famusu, chì solu i catòlichi è solu l'omu sò permessi di cantà.

A maiò parte di i turisti si ponu attraversu a muralla attraversata da a Cappella Sistina chì coperta tutte e so tinte. Pocu persone ùn sanu micca chì a Cappella Sistina pinta u maestru maiò di u Rinascimentu, senza esaggeazione u genius di Michelangelo Buonarroti. Hè i so mani chì creà illustrazioni majestuosu per i stori biblica chì adornanu u suffittu di l'edificu.

A cumpitenza prima chì u maestru era micca facilitu, perchè u tettu hà una forma curva, cusì tutti i figuri nantu à quessa, era diveciuta per ellu chì da u pianu ùn parevanu inturbianu a so proporzioni. Per fà esse u travagliu, Michel'Anglatu ùn avia bisognu di nimu, nè pocu - quattru anni, chì hà travagliatu praticamenti in u boscu sottu u suffittu.

Ma, in u 1512, era u travagliu nantu à a pittura di a capella, è l'ochji di u clienti apparevanu in tutta a so gloria di a storia di a creazione di u mondu davanti a dilazioni.

In u 1534, Michel'Angiou riturnò à a Capilla Sixtina per pintà una di e so pareti cun u frescu "Last Judgment".

U restu di i muri di a capella sò stati ammustrati cù freschi poc interessanti, creatu da un gruppu di maestri florenti da 1481 à u 1483. I murali nantu à i muri sò aperti à i visitatori di a storia di Cristu è di Mosè, è l'auturità di elle appartene à i raspeli di Peruginu, Botticelli, Signorelli, Gatta, Roselli è altri.