Peloponnese - attractions

In a zitella, avendu acquistatu da e leggende nantu à i dii Olimpichi è i valori Spartani, l'impressione era chì sti loca ùn sò micca in a realità, ma sò è si trovani à a penisula di u Peloponnese, chì hè parti di a Grecia è hè lavata da l'acqui di i dui mari - Ionian è Egeiu.

U Peloponnese hè cunsideratu unu di i più belli d'aria di Grecia, ma, ingannuta da a natura charming, ci sò parechji siti chì acquistanu di a storia, di a cultura è di l'architettura di a Grecia antica. A popularità trà i turisti di sta regione hè ancu in u fattu chì pudete fà excursioni di ghjornu à u Pelopone à Atena , cum'è qualchì cosa per vede quì.

Antichi miraculi di u Pilupunnesu

À u pedi di u Monti Kronu, vicinu à a junctione di i fiumi Alpheus è di Kladeo, hè u centru sacru più anticu di u cultu di u Pelopone à u Peloponnese, custruitu in onore di Zeus è cunnisciutu in u mondu cum'è postu per i primi ghjovi.

Quì pudete visità i tempii di Zeus è Hera, i ruins di e instal·lacions sportivi custruiuti per i ghjovi è u Museu archeològicu di l'Olimpia, chì hàbbenu cullighjate exhibe di l'scavi di a cità antica.

Solu 30 km à l'ouest di Nafplion hè Epidauro, l'hospital sacru di u mondu anticu. U marcatu più famoso quì hè u teatru ben conservatu è u tempiu à u diu di a curinga Asclepius. U Teatru di Epidauro, celebrated per a so acoustica magnifica, annu ospitanu a festa di l'estiu di u dramma grecu.

In u situ di l'antica cità di Sparta, chì avianu un rolu impurtante in a storia di a Grecia, perchè ùn avia micca muri defensivi, ci sò uni pochi vigneti antichi custruttighi: un teatru à u colline di l'Acropolis, una larga galeria archettiva è e ruvine di u Santuariu di Artemisa. Eccu u museu archeologicu di Sparta.

Santu Ortodosis di u Pilupunnesu

U territoriu di a penisula Peloponnese hè assai ricca in monasteri ortudimi è temples:

  1. Mega Spileon (Big Cave) - u monasteru più anticu in Grecia, situatu à una altitudine di 1000 metri. Questa furtizza di ottu historii, integrata in u roccia, hè cunnisciuta per u so icona di strada di a vèrgima, hà fattu creata quasi 2,000 anni fà.
  2. U Monastru di Agia Lavra hè u monasteru più impurtante in a storia di Grecia, custruitu in 961 à una altitudine di 961 metri Quì hè u donu di Catherine the Great - l'icona di Santa Laura, in più di una cullizzioni pricula di l'ogetti cristiani primichi è di una rich library.
  3. Monasteru di Panagia Anafonitriya - in l' isula di Zakynthos , induve ellu iniziu u so serviziu cum'è hegumen Saint Dionisiu. Quì hè guardatu a so vestimenta d'e chjesa è l'icona Miraculosa di a Vèrgine.
  4. U monasteru Malev hè in i Monti Parnon, sopra u villaggiu di Agios Petros, dedicatu à l'Assumption di a Vèrgine. Dopu à l'avvene tràggicu era chjusu, ma in 1116 u monasteru rinascia, ma in un novu postu - in l'isula di Kefalonia, sicondu a legenda stu locu fù sceltu com'è l'icona di a Vèrgine.
  5. In l'isula di Kefalonia, ci hè ancu u monasteru di Santu Stèfanu, in u quali u so pede di u lamentu hè guardatu è hè un museu assai interessanti è u monasteru di San Gerasim, vicinu a questu ci hè una caverna in chì Saint Gerasim hà campatu.

Partiti naturali di u Peloponnese

In più di santu, u Peloponeu tiende à i turisti cù a Cave of Lakes úlcera localizzata in Kastria. Hè una caverna bella assai grande cù una durata di quasi 2 km cù 15 laghi di montagna è cascate d'acqua. Fotografèghjanu in a caverna hè pruibita, ma ùn ci hè una buttrega di ricordia vicinu chì pudete cumprà i so ritratti è e postaci per memoria.

Loutra Kayafa - springs termali situati in u sudu di u Peloponnese vicinu à Loutraki, à a spiaggia di u Golfu Corintu. I visitori à i surgenti sò trattati cù l'idroponificà in un paisaghju pittorescenu, u cimentu di i pinu è l'eucalyptus. L'acqui tèrmini di e corsi di u Caiaphas aiutanu à malati di a pelle, neurgia, asthma, reumatismu e malatie di u viaghju gastrointestinali.

In via di Atena à Peloponnese, in vicinanza di Loutraki, hè u Parcu Waterpark WaterFun cù assai attraffi di acqua è piscicani per l'adulte, trè diaporamas interessanti di i zitelli, una zona verde per l'attività aperta è un restaurant.

Partenza cù una scursioni per a vista di a penisula di u Pilupunnesu, andarete in u mondu di l'espirituali è di l'antichità.