Articuli di u 8 di marzu

A vigilia di u 8 di marzu di cumentu accumincia cù a ricerca di i buttigli cù a circustanza per un rigalu per a festa. Pochi figlioli, cum'è rigali di u 8 di marzu ponu presentà a so mamma (soru, aia) articuli fatti da elli. È per fà e so articuli di u ghjaldettu dispunì ancu più ghjocu à u destinatariu, i zitelli ponnu esseri aiutu di ciò chì deve esse fatta da u 8 di marzu.

Un ramellu di narcisi

Cosa articuli vannu micca aduprà da a mamma per u 8 di marzu? I ciprési cù imàgini di tulipani, mimosi è altri fiori. E ùn puderebbe micca solu gràzia, ma ancu pruducini parechji prudutti di carta cù i vostri mani, perchè micca rigali per i mariti è avuti u 8 di marzu? Per fà stu articulu in u 8 di marzu, hè bisognu di tupuli per u zucchinu, u cartulare corse amariculate o di servitori di carta (pò ancu fà u paper da un carta culurata ordinale, ma i fiori da u papatu finu turnanu ser più tante), un lapis, cola è scissors.

  1. Sorte nantu à carta 2 fiori cù trè petali è un circulu.
  2. Allora dumandemu à u zitellu sguassà queste persone.
  3. In lobi di carta, fannu furghje per a taglia di u diametru di u tubu per u zucchero.
  4. Ora è avà hè necessariu di cullà una fioritura. A pezzu per u zuccheru, appricamu cola è stringe i petali: prima tri-petalled, è da un circhiu.

U primu ghjacciu hè prestu, ferma a stessa manera di fà u restu di i fiori è dà un bouquet.

Fiore, olio

Eccu un'altra versione di l'articulu di u 8 di marzu - un fiorente rien, pianificatu cù cura in un pezzu. Per fà stu miraculu, hà bisognu di una velletta (scheletus di lignu), un tubu per u zucchinu, plastica, cilestu (corrugati) cartuni, tisorzi, tazza di plastica, cinta, restani di un pappagallo per fiori, un lapis simplice.

  1. In u cartulare piglia un zitellu zitellu.
  2. Cusì currettamente.
  3. U cerculu, u circhiu hà da esse stati chiatti da i dui parte cun plasticine, per esempiu, u giallu.
  4. Di plasticine di culuri russu (d'orange) facemu un soru, l'ochji è u nasu. L'argilla ci vole ancu quì u bordu di u circhiu.
  5. Tagliemu tagliatu u tubu per u ghjocu in parechje parte ugguali è inseriu in u circhiu di u fiore.
  6. E vitture o vignoli sò stati chjucchiati da plastica virdi. Hè aghjuntu à a fioritura - questu sarà u zogliu di u fiore.
  7. Facemu dui foglie di plastica virali o di carta verde è aghjunghje à u ziziu.
  8. In un vinu di plastica, fate un pezzu di plasticine è fate a nostra fiora.
  9. À l'articuli di u zitelli per u 8 di marzu mi parevanu megliu, bisognu à aiutà aiutu à staciazione di sta fioritura cù u papier è tape.

U fiore in u pignattu hè prestu è aspittà micca esce per u momentu quandu serà presentatu.

Flower ball

A maiò parte di l'articuli di i zitelli à u 8 di marzu sò occupati da diverse figura è fiori fatti di carta. E sapete ciò chì succede se i diversi fiori di colore sò riuniti? Ùn ci hè micca rame, ma un articulu maravigliu maravigliu da u 8 di marzu Kusudama - una bella bola di fiori. Hè veru, hà bisognu di aiutà u zitellu, perchè i fiori di i fiori sò fatti cù a tecnuluggìa di origami, è questu ùn hè micca sempre fàciule. Hè a più faciule per fà più di liri di pezzu è aghjunghje cù un colsu. Quandu si sviluppeghja a sperienza, sarà pussibile cumpunimentu più cumplessu cù un gran numaru di cumpunenti.

Ùn sapete fà fà nanzu di carta? Avà digo.

  1. Avete bisognu à piglià un quadru di carta culurata (pudete utilizà blocchi di colutori per i registri) è di scriviri e linii di doblegate, doblegatu à ogni direzione: longu, traversu è longu à e duie diagonali.
  2. Aggiugate a sguella in diagonali per fà un triangulu.
  3. Arregistramenti i cantieri di a foglia interna, nantu à a linea di rotula.
  4. I cantoni di u diamantanu sò impannillati in u mità.
  5. Arregistramenti i quartieri.
  6. Avemu duvemu spetta a pratica di manera chì a seccion transversa di a qualità hè visibili da quì.
  7. Cogliu a cima 4 "petali" à u centru di a pratica.
  8. Dopu avemu omoculeghja sti ligami cù questi "ali" in eternu.
  9. A parti più nave di u fiore hè ancu dinò in u mità.
  10. Ora aprire a punta di u fiore, è torce u petali cù tisei o un lapis.
  11. Dopu avè fattu a quantità necessaria di lirieri, l'aghjurnà cun l'aiutu di cola è passendu una bola una stringa - un corpu di suspension. Per fà u Kusudama più culuriti, avete bisognu di uttene quadri di carta di diverse culori è di grandule, è pudete décorate l'articulu chì hè struvatu in bè è cuncepimentu.