Decoupage di i scarpi

A decoupage di i scarpi hè più spessu usata per aghjurnà i scarpi di i calzari o sandali. Calzature chì sete còmpiu, un pocu fatta è vo vulete restaurà? Questu hè facilmente assicuratu usendu una tecnica universale.

Pigliate una classa maestra nantu à decoupage in i scarpi cù l'esempiu di u ballu biancu.

Decoupage di i scarpi cù i so mani

  1. Preparate tutti i materiali chì avete bisognu à u travagliu: una napkin di decoupage, cola è vernice spiciale, elementi decorattivi è, sicuru, i scarpi sò stessi. Ùn vi scurdate micca di e cose: avete bisognu di un sbagliatu sintesi suciale è un corpu acustico.
  2. Hè ciò chì l'anziani banged shoes di ballet made in cuir artificiale sembe. U nostru cumpagnu hè di trasfurmà questu calzota per ellu ricunniscenza Prima pudete lavalli bè cù savu è seccu bè.
  3. Preparate a pintura acrilica di u culore chjamatu. I platti di Ballettu sò urigginamenti bianchi, ma micca bianchi, cusì aghjunghjenu un pianu lucrativu grisu è rinfriscalli bè a pintura. Pittura grapi tutti i scorci.
  4. In u risultatu, anu da esse casi invisibili. Aspettate finu à chì u pittura si ferma o secondu cù un secadoru di hair.
  5. Avete bisognu di cola per decoupage nantu à tessili o di culore (secondu u materiale). Preparate un motiu di tissuti (separate a capa superiore cun un patronu è tufate fora di e velli di u napkin). Guariscenu u motiu ciò chì seguita: prima cola nantu à a superficia di i scarpi cù cola, da seguitori una pepite per ella è copre cù cola ancu da quessa. Attisce rapidamente, finu à chì a magica capa di carta hè imitata.
  6. Ùn ùn pruvate di coperà una grande parte di a superficia immediata. Stix i motivi gradualmenti, è pruvate à fà u patronu nantu à i dui ballet simetrici.
  7. Dopu chì a decoupage di u mantellu hè finitu, hè necessariu di resiccate à l'appaghjà.
  8. Accuminciamu u decoru. Usendu un pistola di cola calante, ceceto decorative, per esempiu, rosati da u polmru arcuni.
  9. Pudete cumplementà a cumpusizioni cù foglie foglie foglie, stà accuminciannu ad elli à i verni.
  10. I vostri "nobili" ballet sò prestu per u usu!