Cartolina per u vostru papà annantu à u vostru annu cù i vostri mani

Dad hè un omu affidatu è fidili. Dad hè una prutezzione è sustegnu. Dad hè una persona vicinu à a quale avete sempre sensu di un ziteddu è à u listessu tempu ùn importa micca quelli chì ti piace. Ùn sò sempre i paroli sò basta à spressione u so amori, è poi una carta realizata da ellu pò esse aiutà. In a nostra classa maestra, vi fighjemu cumu fà scelte per bisognu di una bella cartolina nantu à u papa in annu cù i so mani.

Postcard à dad in scrapbooking technique - master class

I strumenti è materiali necessarii:

In creazione di una cartolina per u vostru papà, ùn avete micca abusi di u culore - una basa è un culore auxiliare hè abbastanza, ma serà appena apprufittata per aghjunghje una immediata immediata, perchè si fate una cartolina in nome di u vostru zitellu.

Curà di travagliu:

  1. Trimate u paper è u cartuni in a parte di u grandu cumu. Aghju sceltu a carta, perchè a parti interna hè appruvata per scrive salutati (anche cun una mano di u sicuru).
  2. Utilizendu un pad stampante, ombreamo u papetu è pigliate una imitazioni di a cunta di costura cù un piuma per u disegnu, è da pegà u papjetu à a basa.
  3. Sicuru, pudete stampà l'inscription per una cartolina per avanione, ma paria ancu simbolica per fà una firma da a manu, cusì cù l'aiutu di un cartafru di culore aghju parechje culore à u paper d'acquarzu è u passene nantu à u sustrato, chì dà u papetu è u cartulinu a forma di una bandiera.
  4. Dopu avè sceltu a forma di a casella, dicia di firmà nantu à ellu, perchè aghju fattu trè pezzi più di tagliu diffeinu - si diffirenu in u patronu, ma u tonu ferma a stessa.
  5. Ancu prima di pegà tutte e parte, arranti in l'ordre desitvuli, mentre attentat à spiegà spaziu per a inscription, imbuttendu da altre ornamenti.
  6. L'ultimu passu hè di aghjunghje i brads è puderete affissà u papetu à a basa.

A carta hè designatu per parlarà di sentimenti è di sparte emozioni, è pensu chì ancu u papu più seriu serà toccu da un dulce spirituali impetu. Puderia diventà un rigalu indipendente o una addestra.

L'autore di a classa maestra è Maria Nikishova.