Ornamenti per i capelli cù i vostri mani

Refresh, salizzà o cumplementa a vostra imagina hè sempre piacevule cù l'aiutu di accessori cumbattuti. È l'accentu fattu nantu à una attrazzu, avvicinà micca solu per un allianza di celebrazione, ma beni vera è in una vita di l'annu. L'anziana è bellezza per i capelli hè faciule fà da a manu. Ci hè parechje varianti pussibbili di tali ornamenti. Puderanu di cilesti, perdi o pinni, sò a forma di arcu o di fiori.

In questu classu maestru avemu dettu qualcume per creà un ornamentu di capelli in a tecnica di Kansas . L'arti di Kanzashi o Kanzashi hè vinutu per noi di u Giappone, induva, da u 1700, e donne facianu decezione di i so capiddi cù una varietà di hairpins, pettini è cumpunimenti di fiori artificiali. Kanzashi hè una bisognu quandu quellu chì vene un kimono. Inoltre, i decoru deve cuntribuisce à l'estatutu è età di u usu. Per esempiu, o pupasti di i geisha l'anu aduprate creste decorati cù fiori fatti di sita, è geisha stessi - solu un pente di lignu.

Spartu in u mondu hà avutu mancu fiori artificiali Kanzas, cumpostu di petali di tissuti, chì e zitelli muderni sò cuntenti di decorate mhux biss pettini, ma ancu elementi di ropa. Cunsiderate a manera di fà a ghjuvintù di fiori pè u vostru capelli. A farfia presentata hè assai faciule di creà. Per quessa, e prublemi di a fabricazione ùn deve micca suscitatu da quelli chì ùn anu micca scupertu in l'arti di Kansas.

Mustrà i duminii

Per creà una fiorita, avete bisogna preparà tutti i materiali è l'arnesi necessarisi in anticipu.

Instructions

Avà chì tuttu hè prestu, parlate di cumu per fate stu decoru stessu.

  1. Trimate i chjazzi di u prezzu desitxutu da u tagliu è i ferro cù ferru. Questu facilitate u prucessu di creà un petale.
  2. Foldle u quadru in altizza diagonale.
  3. I curati right and left are simétrically folded as shown in the photo.
  4. Turnate a tua di puzziche è aghjustate i ringii in u centru.
  5. Allora aghjunghjenu a pezza per mezu di e cose chì i rini avanti.
  6. Aghjustassi a pontaglia cun un pinu per ùn avè apertu.
  7. Trimate a punta più bassu di u petali à u angulu right.
  8. Ripetemu tutte e passeti cù i quatru restu di u tela.
  9. Dopu quì, facemu u primu pitali nantu à u filu, sguassate u so pin.
  10. Aghjunghje à tutti l'altri petali.
  11. Quandu tutti i petali di u fiore sò riuniti, tagliate l'agulla, fendu un pocu centimetri di filu liberu da l'altru puntitu.
  12. Fattite assai u filu, perchè i petali sò uniti in un fiore densu, avemu un corpuscule affidante è si tagghiau l'endu innecessariu di u filu. Perchè avemu fattu a ghjuvintù pè u capeddu, vale a pagà una cura particulari à l'affidabili di risulazione, perchè chì a fiorita ùn si pò sfruttassi quandu hè purtata.
  13. Ricerche i petali cù i vostri mani per dà u più splendore.
  14. U toccu finali hè a dicurazione di u core di u fiore. Se vulete, pudete a decora cù un buttone o un bead bonu.

Stu prucessu di creà una fiorita basatu annantu à u Kansas Japanese hè questu. Avà hè solu di decide quantu vulete decorate i vostri capelli. Grandi fiori ponu colpi nantu à a rimborsu di u capeddu o bandu elasticu, l'ornamenti più chjuchi fussinu boni nantu à i pezzi, è i fiori assai picculi pudessinu dekorreghje l'imaghjini. Fattighjate u pruduttu finitu à u tippu di carta clip cun un attacheche, aghjustate finu à chì a cola hè in secu è pudete pruvate à un novu accessori!

Ùn vi scurdate di amparà cumu maestru Kanzash per i principianti.