Tarte di cartuni cù i desideri

Vulete dà un rigalu d'anniversariu originale o una altra festa, ma ùn sapìanu cumu fà? Sì avete u tempu liberu è ùn avete micca averse per espresi in a creatività, sugnu sugettu chì fate un pastele di cartuni cù una sorpresa inside. Eccu un travagliu simplici è i vostri amori sò simpatici fascinati da un regalo!

Cumu fà un pastellu da cartuni?

Ciò chì bisognu à travaglià:

Particiamu a fabricà:

  1. Da u cartulare di u cartulare aghjustò u patronu di u "pezzu di torta" è trasfiriu a carta di disegnatore.
  2. Cunning cut and bend the contour. In modu chì i lighjenzi di vedà veramente ghjustu, vi pudete sculaccià un corpu trasparente di u puderinu clerical along a linia di longu à a linea di doblegu, è poi di plegà a carta pocu incised.
  3. Guariscenu i casoli nantu à e ligne indicate nantu à u patronu. In ogni "pezzu" di u nostru pastellu da u cartulare ponu un rigalu: carte cù i boni, documenti, picculi ricordi, etc. Avemu cercatu è micca pegate.
  4. Accuminciamu a decorarii. Sutta ogni casu avemu un pezzu di schernu è un bjuncu cun una cinta di satin. Per quessa chì a cinta ùn si pò sculaccià, l'arregistrà cun una gota di cola da u fronte, è aghjustà un petit arcu per darrera.
  5. In cima di u "pezzu" cola u foglie di ciuri, decore cun una corda d'oreri, cintes e capelli. Un pezzu di torta hè prestu!
  6. In ogni modu, stu donu raru hè cumpostu di 12 sette, perchè l'algoritimu sanu sianu necessariu di repetisce 11 tempii più è u nostru tesoru di cartuni cù i tistimoni è rigali pò esse serve à a tavula!