E vistiti di Marc Jacobs

Marc Jacobs di ideale hè una figura di a fasi in a industria di a moda. Nativu di a famiglia di i Ghjudei, hè statu sfurtunatu à nasciutu in New York, induve si graduau di l'scola matematica è hà ricivutu un diploma di un disegnatore di moda in Parsons, a New School for Design. Mentre era un studiente, Mark hà guadagnatu parechji premii prestigiosi, chì fece a strada di u mondu di a grandi moda. In l'annata successiva, a biografia di Marc Jacobs hè stata riflette di novi cullizzioni, tituli è premiu. Oghje, u moda chì prupone hè propiu a so marca di a ropa - Marc Jacobs, è ancu com'è creativu direttore di a moda Louis Vuitton.

3 Ballenas di l'Imperu Marc Jacobs

Marc Jacobs in vendita è dispunibule in trè posti: pret-a-porter, ghjuventù è zitelli. Ogni cullizzioni di Marc Jacobs, inveci di l'età, sempre piace à i so cumpatituri cun soluzioni di u solcu di u discu, ma chì u dilettante stessu chjama e so vistimenti, micca sessuale, micca creatu per piacè è in generale simplici. Ma, cumu dicenu, tutte sperimentale hè simplicemente. È Mark Jacobs, cum'è no altru, pò seguità sta regula.

A la 60

In a cullizzioni di Marc Jacobs primavera-estiu 2013, ci sò ancu elementi di a simplicità: un corpu simplice, una mancanza completa di gioia, minimalismu in terms of accessoris, cum'è una tradiziunale bianca è bianca di culori. Invece, ci sò mudelli di Marc Jacobs per a primavera è stasera di u 2013 è assai idee uriginali. Inspirata da i 60 anni rivoluzionarii di u seculu passatu, u designer creò cumbattiti in u stilu ipnotu di op-art, chì ghjustu u guvernu di u mondu in quellu tempu. A nova coleta di vestiti cumprate à e cime di una siluetta diretta, faldesicci, flared à u fondu, piamuntianu pappagallo. E vistiti Mark Jacobs hà ancu presentatu i so fannii: questa ora li ricumandò cun maxi longu. Grandi trisciuni, una ghjacera di ghjatebre cù e pate di ganichi, intricate cìrculi è stampi d'animali, induve sottumettenu a so pittura pale di pale di palletea, chì consistia di colori bianchi, bianchi, beige, marroni e rozi.