Cumu migliurà a visione in casa?

A maiò parte di a persone si cunvinta ch'è l'impairment in visione hè un prublema crìtica chì pò esse risolta cù lenti, vetru o una operazione cumplicità costosa. À i metudi di a medicina tradiziunale, i scetti anu scrosu. Invece, certi cunsiglii à cumu fà megliurà a vista in casa sò degni d'attenzioni. Inoltre, aiutanu veramente aiutu, senza avè micca esse sforzà o spesa spiciali!

Puderaghju a mezza vista in casa?

A Prudizzioni ammenta chì hè sempre possibbili. Micca cum'è dopu à l'operazione, sicuru, ma hè più prezzu è micca in tuttu scary. U più impurtante hè di esse pazienti, perchè u risultatu ponu esse espertu da parechji mesi è ancu anni:

  1. A visione avarà megliu megliu, se di modu di u fruttu di citru.
  2. A prubbabbilità per a cundizione di l'ochji sò blueberries è lingonberries. Tutti i ghjorni avete bisognu di manghjà, almenu, di un pocu di frutti freschi o scappati.
  3. I boni risultati ponu ammanu di u zuccheru. I curati tradiziunali recommanden bevi ogni ghjornu per trè videnti prima di pranzi.
  4. Cugliunculidi - cusì ponu sviluppà a vista veloce in casa. Questa varietà cuntene assai a vitamina A è beta-carotene. Eppuru chì anu aghjatu più efficace, sti sustanzi solidi lipidi sò misurati cù oliu d'oliu o zucchinisiu.
  5. In a retina hè assai zincu. Dunque, per migliurà a visione, pudete manghjà i alimentos chì cuntenenu stu cumpunente - u sucre di fette, pepino búlgaro.
  6. Un bonu, comprobata per l'annu ottene - una decocultura di foglie crimini è fiori. Pigliate una medicina chì necessite un quartu di u vetru di 2-3 volte di ghjornu.
  7. Ùn hè una ricetta mala, cumu fà megliurà a vista in casa cù a mioopia - aloe cù u melu. Per u trattamentu, hè megliu utilizà una pianta chì ùn hè micca menu di trè anni. I castagni sò cutucati finamente, mischju cù u melu è u vinu russu - siddu eccitatu. Insistate vole di trè ghjorni. Pigliate una cullizzioni in trè volte à ghjornu.

Cumu migliurà a visione in casa cù l'exercitu?

Questu cumplicamentu di l'esercitazioni hà assai aiutu à l'avutri malati cun vista povira:

  1. Gleam. Questu hè u principale centru. Fate megliu in u ghjornu nantu à a strada. In i casu estremi, standing in a finestra. Cerchera un cartellu annantu à u quale u testu testu cuntrastu hè stampatu. Passà da ellu à una distanza quandu, quandu a inscritta hè diventata pocu discernibile, è cumincia a chiacchiate. In questu, ogni ghjornu, apertu i vostri ochji, pruvate à leghje u testu di cuntrastu.
  2. Palba nantu à i miri. In più di u primu testu, truverete un oggettu fugliu vicinu, chì sarà situatu quasi nantu à u fronte di u nasu. Move i vostri ochji da u primu sujetu à u sicondu è pruvate a cuncentrazione. A cumpagnia principali hè di ottene un statu unni puderete centru nantu à sti dui objeti, scintu una volta in 3-4 seconde.
  3. Rest. Questu esercitivu aiuta à migliurà a vista di i rimedii tradiziunali in casa, quandu l'ochji ponu stanchi. Certeghjate i vostri ochji è cercate a vostra faccia cù e to mani per ùn avè micca pezzu di lumicà. Ochjate i vostri ochji è peer in a bughjura, ùn ne cura micca i vede visuale chì ne turnà necessariamente à sviluppà. Repetite l'esercitiu finu à sente cunfurmate.
  4. U pèntulu. L'esercitu hè basatu annantu à Glimmer. Prima, fucalizza nantu à a distanza distanti, è poi accumincianu a fighjulà a linea da l'uvedore à u lettu. Scacciate si vede chì u focu hè difettu.
  5. Vuitè. Sceglite alcuni oggettu chì vulete cunsiderà. Scacciate un incuntrà chì in a vostra visione hè quantu forza di u pussibuli, è cumincià a voglia i vostri ochji à u cuntour di l'iconu imaginariu di l'infinitu, preservendu u focu. A testa hà da svultà à direcia è dirittu à l'exercitu.