Tessuti naturali

Comu parechji anni fà, oghje materie naturali sò sempre una priorità. È ùn hè micca nantu à a moda è l'ambizioni persona, ma di cura di a so propiu salute è cunsulazione.

Qualessu tipi di tessuti naturali sò usati per sgucià, è quali sò i so vantaghji, pruvate à truvà.

Nomi di tessuti naturali

A data, nisunu materiale sinteticu hè comparatore in qualità è apparizione cù naturali. Prima, sò allistovalini, piacevule à u toccu, anu pruprietà antifungali, antisépichi è termoregulatorii.

Sicondu l'urighjini, i tessuti naturali sò classificatu in:

Portonu à a vostra attenzione una lista corta di i tessuti naturali più famusi è e so caratteristiche:

  1. Baptiste hè u legatu di un certu Batista di Cambrai. Baptiste hè lustrule è legami, hè fatta di cuttuni spiritu è ​​hè utilizzatu per a costariatura, panni. Inoltre, da questu tela naturali face cume lighjanu u vestiti d'istati di stivali di vende.
  2. Calico - u teddu mattume fortuvaggiu è densu, chì hè utilizzatu per a costura di a robba pasturali.
  3. U denim hè unu di i materiali più populari in a lista di tessuti naturali, hè fatta da tela di tissu. Avanzatu solu, solu vistimenti di travagliu eranu spuntati da denim, oghji cose da denim (capelli, ghjungi, mighty, shorts, camicerate) sò parti integrali di u vestitariu bàsica di ogni donna.
  4. Silk . In u rispettu particulari, stu fattu hè per i diseggituri è e donne di a moda. U pruduce una varietà di robba. A tali popularità hè dovutu à i pruprietà unichi di u materiale: chjama cù tutti i culori di l'arcucci, hè una forza forte, ùn si stalla è ùn si pò assittà, ma secca bè.
  5. Chiffon . U lume, un teletta natuvulu naturali chì chjamava chiffon, hè diventatu unu di i materiali basi chì sò usati da i couturiers eminenti à creà cola di vesti d'estiu. Blusivi, vestiti, chawchi, faldidi - anu meravigliosa, quandu sò distinti per una qualità excellente è durabilità.
  6. Velluto . Impurtante nòbbili, chì ghjera statu rimessu in custruzzione di vestiti riliggiusi. U Velvet hè stata apprezzata à quellu ghjornu, ma solu a varieghja di u so usu hà sviluppatu significativamente. Oghje vistitu vestiti per vestiti veri, faldidi, capelli - in tali robbi ùn hè micca simplificatu di stà persone in notti. Tuttavia, vale da nutà chì u velvet hè assai piacevule - ùn ùn speria micca a lavà di màquina, spinning è secredu ordine.
  7. Atlas . Un'utilezza un tela naturali nè micca attrattu naturali - satin, hè ancu fatta nantu à a sita. Una brillantezza caracteristica captivates cù a so bellezza è inspireghja disinfettori per creà un vestitu assai bonu è tessili casa.
  8. Krepdeshin . I veru connoisseurs di qualità è i vestiti boni ponu spessu preferanu i cose fattu da questu materiale. Hè piacevule à u corpu, ùn culpisci, beni passa l'aria. E vistiti, braguti, crepe de Chine, fasciali festi femminili è romantichi, ma deve cura di cura.
  9. Flax . U tissutu naturali di l'urigine vegetali. Sicondu u tipu di tissitura, u tile pustale hè densu è magre, da questa scala larga di usi. A dumanda speciale hè utilizzatu per capelli, faldidi, pantaloni, vestiti, camisole è bluson. Quandu lavagna in acqua calda, i panni s'imbruta, è e cose da svela rapidamente, ma questa mancanza di questa materma naturale.
  10. Angora . Un gustu sensu, cale è piacevule à u toccu naturali, chì era originale di a lana di u caprettu Angora o coniglio. In a pruduzione di vestiti, l'angora hè raramente usata in a so forma pura, postu chì hà a pruprietà di scalcià rapidamente. Normalmente in a fabricazione di quadri additivi l'acrilica o merinu chì anu proliferatu significativamente a vita di u vistimentu di vestiti, sweaters, capo.
  11. Cashmere . Questa lumera è bagnu, u materiale resistente è antipolugrame hè fatta da u cundottu di una capra di muntagna, chì hè stata fatta da a manu. A cappella di caldissima - una dicuraghjaciina riperta per ogni donna, ma ancu di i sacchetti di a Cachemire stanu cuncelati, vistiti è capelli.
  12. Tweed . U tessulu naturali di urìggini animali, chjamatu tweed, hè in più largu per a costura roba d'ogni ghjornu. Questa materia hè una qualità excelente, ma hè assai capricciali in cura.